کد خبر : 1605693 | 29 فروردين 1398 ساعت 12:07 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف کرانچار دوشنبه مشخص می شود

سرمربی امید غرامت بخواهد ماندگار است

دوشنبه هفته آینده اعضای هیات رییسه دور هم جمع می شوند تا در مورد دو موضوع مهم با هم وارد شور شوند و تصمیم نهایی را بگیرند.

سرمربی امید غرامت بخواهد ماندگار است

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعات بررسی گزارش کمیته جوانان و حمید استیلی در مورد عملکرد کرانچار درتیم امید است. بر اساس گزارش آماده شده از عملکرد تیم امید در ماه های اخیر چه در بازی های دوستانه و چه در بازی های رسمی کمیته جوانان و هم چنین حمید استیلی موافق ادامه همکاری با کرانچار نیستند و بر این عقیده اند مربی کروات با توجه به دستمزد دلاری که از فدراسیون فوتبال می گیرد برای تیم امید بازدهی نداشته و باید جای خود را به مربی ایرانی و احتمالا یحیی گل محمدی بدهد.

 

موضوع مهم در قطع همکاری با کرانچار غرامتی است که در قرارداد به آن اشاره شده است. در صورتی که فدراسیون فوتبال بخواهد این قرارداد را یک طرفه فسخ کند می بایست بیش از 300 هزار دلار به کرانچار غرامت بدهد. البته سرمربی تیم امید می تواند قید دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال را بزند و با دریافت دستمزد خود تا پایان مرحله دوم مقدماتی در فصل پیش رو به تیم جدیدی ملحق شود که در این صورت کار فدراسیون فوتبال برای قطع همکاری با کرانچار آسان تر خواهد شد.   هیچ بعید نیست طلب غرامت کرانچار موجب ماندگاری او در تیم امید شود. البته باید به این نکته اشاره کرد اعضای هیات رییسه هنوز گزارش کمیته جوانان و حمید استیلی را در مورد تیم امید ندیده اند و شاید نظرشان چیزی غیر از این باشد و رای به ادامه حضور کرانچار در تیم امید دهند. باید به این نکته هم اشاره کرد پرداخت غرامت 300 هزار دلاری به کرانچار دراین برهه از زمان که فدراسیون فوتبال با مشکلات مالی مواجه است برای فدراسیون فوتبال خیلی سخت است.

 

موضوع دومی که در نشست دوشنبه آینده بررسی می شود معرفی سرمربی تیم ملی است. تصمیم گیری دراین باره از سوی اعضای هیات رییسه به مهدی تاج محول شده است اما رییس فدراسیون فوتبال باید در این باره اقدامات صورت گرفته را گزارش کند. هروه رنارد فرانسوی و یورگن کلینزمن آلمانی دو گزینه اصلی تیم ملی هستند که البته حرف و حدیث در مورد حضورشان در تهران زیاد است.

دیدگاه‌ها