کد خبر : 1605703 | 29 فروردين 1398 ساعت 13:02 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: خدا را شکر امشب به مسی فکر نمی‌کنم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از صعود تیمش به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و برخورد به بارسلونا می‌گوید فعلا برای فکر کردن به لیونل مسی زود است.

کلوپ: خدا را شکر امشب به مسی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول که شاگردانش دیشب پورتو را در خانه‌اش 4-1 در هم کوبیدند تا در مجموع با نتیجه 6-1 راهی مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ شوند، در پاسخ به سوالهایی درباره برخورد لیورپول به بارسلونا در این مرحله گفت فعلا برای فکر کردن به بارسلونا و لیونل مسی زود است و او خوشحال است که فعلا هر چند برای مدتی کوتاه لازم نیست فکر خود را به چگونگی مهار  لیونل مسی معطوف کند.

 

1396686

 

کلوپ بعد از بازی وقتی با سوالهای متعدد خبرنگاران درباره رویایی با بارسلونا و لیونل مسی و نظرش درباره چگونگی مهار مسی روبرو شد گفت:" خدا را شکر لازم نیست همین امشب درباره‌اش فکر کنم. چند شب دیگر به خودم زمان می‌دهم و بعد به این مسائل فکر می‌کنم".

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" تا حالا همه به اینکه چطور مسی را مهار کنند فکر کرده‌اند ولی هیچکس موفق نشده. ولی ما منتظریم که با بارسلونا روبرو شویم. تا قبل از بازی با بارسا کارهای زیادی داریم که باید انجام بدهیم. ببینیم چه پیش می‌‌آید".

 

کلوپ در ادامه گفت:" قرار است با بارسا بازی کنیم. من بیش از حد لازم به این فکر نمی‌کنم ولی از اینکه قرار است با آنها بازی کنیم خوشحالم".

 

 

دیدگاه‌ها