کد خبر : 1605710 | 29 فروردين 1398 ساعت 13:30 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

پست دسته جمعی بازیکنان نباید به کسی بربخورد

رضاییان: بابت عملی نشدن وعده‌ها عذر می‌خواهم

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با اشاره به ناراحتی اعضای تیمش می گوید مشکلات مالی این باشگاه با تلاش یکی دو نفر حل نمی شود و نیازمند حمایت همگانی است.

رضاییان: بابت عملی نشدن وعده‌ها عذر می‌خواهم

بهرام رضاییان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مشکلات مالی موجود در باشگاه پارس جنوبی، ناراحتی اعضای تیم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

همه اعضای تیم با تمام وجود کار کردند


از زمان شروع لیگ برتر کادرفنی و اجرایی و بازیکنان در 10 ماه گذشته با همه وجود کار کردند و توانستند نتایج خوبی را رقم بزنند. الان هم با لحاظ کردن شرایط موجود جایگاه خوب و قابل دفاعی در لیگ برتر دارند.

 

از همه اعضای تیم بابت عملی نشدن قول ها عذرخواهی می کنم


ما باید در نیم فصل به تیم پرداختی می داشتیم که نشد؛ شب عید باید پول می دادیم که بازهم نشد و بعد از آن قول دادیم تا 25 فروردین نفرات پولشان را بگیرند که متاسفانه این قول هم به دلیل مشکلات موجود عملی نشد. با این حال کادرفنی و پزشکی و اجرایی و بازیکنان در هیچ مسابقه ای کم فروشی نکردند که جا دارد به سهم خودم از مهدی تارتار، بازیکنان و همه عوامل تیم تقدیر و تشکر کنم و البته بابت مشکلات عذرخواهی هم انجام می دهم.

 

اگر مشکل مالی نداشتیم، جایگاه بهتری کسب می کردیم


پرداختی تیم باید به موقع انجام شود. قطعا اگر پارسال و امسال شرایط مالی خوبی داشتیم و به موقع به تیم پول تزریق می شد، جایگاه بهتری کسب می کردیم. پارسال در اولین حضور ما پنجم شدیم که برای سال اول حضور در لیگ برتر فوق العاده است. الان هم هشتم و نهم جدولیم که خیلی خوب است.

 

کادرفنی و بازیکنان ما مشتریان زیادی دارند


بازیکنان لایقی داریم، کادرفنی خوب و شایسته ای داریم که خودشان را همواره نشان داده اند. این بازیکنان و کادرفنی قطعا خواهان های زیادی دارند. پارسال 12، 13 بازیکن ما به خاطر همین مشکلات از تیم ما جدا شدند. اگر باز هم شرایط ایده آل نشود، در پایان این فصل به مشکل می خوریم. بازیکنان ما مشتریان زیادی دارند، چون باکیفیت هستند و با وجدان و بدون حاشیه کار می کنند. کادرفنی ما نیز از زمان لیگ یک نشان دادند که فقط به کار خودشان می پردازند. امیدوارم مشکلات حل شود که بیشتر از این تیم ضربه نخورد.

 

استعدادهای زیادی در منطقه هستند که باید پرورش داده شوند


باشگاه پارس جنوبی در زمان تاسیس با حمایت وزارت نفت کارش را جلو برد. وزارت نفت در مناطق عملیاتی و جاهایی که تاسیسات وجود دارد، از تیم های قهرمانی حمایت می کند. تیم ما از دسته دوم رشد کرده و الان در لیگ برتر است. متاسفانه طبق قانون ابلاغی سال 91 مجلس، دست دولت برای کمک به فوتبال بسته است. ما در چند سال گذشته به جایی رسیدیم که الان 407 نفر در آکادمی فوتبال مان مشغول به فعالیت هستند. بازیکن از رده هشت سال تا امید داریم. امیدهای ما در لیگ برتر هستند، جوانان مان در لیگ یک حضور دارند و نوجوانان مان در لیگ های منطقه ای فعالیت می کنند. استعدادهای زیادی در منطقه هستند که باید پرورش داده شوند تا در سال های بعد در لیگ برتر از این استعداد استفاده کنیم و این نیازمند حمایت همگانی است.

 

مشکلات پارس جنوبی با تلاش یکی، دو نفر حل نمی شود


قطعا یک سازمان و یک نفر به تنهایی نمی تواند مشکلات تیم را به دوش بکشد. آقای موسوی مدیرمنطقه ویژه و خانم الماسی نماینده محترم مردم جم و عسلویه در مجلس خیلی تلاش می کنند اما با یک نفر و دو نفر این کار انجام نمی شود. باید در فضای همدلی بتوانیم تیم را راهبری کنیم.

 

پارس جنوبی چشم و چراغ مردم جنوب است


این تیم چشم و چراغ مردم جنوب، استان بوشهر و به خصوص مردم شهرستان جم است. ما می بینیم از غرب هرمزگان و جنوب استان فارس این تیم را مورد تشویق قرار می دهند و به همین خاطر می طلبد که همه حمایت بیشتری کنند و چالش هایی که فراروی تیم وجود دارد، از بین برود.

 

کل هزینه های ما اندازه هزینه یک بازیکن رقبا است


تیم ما با کمترین هزینه ممکن وارد لیگ برتر شده است. شاید بتوانم بگویم کل هزینه های یکساله تیم ما اندازه یک بازیکن رقبای ما است. من این را ثابت می کنم. البته نمی گوییم از پول آنها کم کنند و به ما بدهند. قطعا آنها نیز لایق بهترین ها هستند اما می خواهیم ما نیز حمایت شویم و تا مشکلات سرراهمان را برداریم.

 

پارس جنوبی ملک شخصی کسی نیست


این تیم ملک شخصی هیچ کس نیست. این تیم باید حمایت شود چون متعلق به مردم و دلخوشی جوانان منطقه است. امیدواریم مشکلات حل و دغدغه بازیکنان ما رفع شود. قطعا بازیکنان ما مشکلات زیادی دارند. تا الان با سعه صدر تحمل کردند و انشاالله این بازی با سپیدرود را هم با قدرت انجام می دهند.


پست اینستاگرامی بازیکنان نباید به کسی بربخورد


بازیکنان پست هایی را با ناراحتی در فضای مجازی منتشر کردند که به نظرم نباید به خاطر این پست ها به کسی بربخورد. این متن کاملا محترمانه و یک کار جمعی بوده است. انشاالله مشکلات مان حل می شود. لیگ هم تمام می شود اما اگر ما به فکر تیم نباشیم، بیشتر از همه تیم پارس جنوبی ضرر می کند.

 

دیدگاه‌ها