کد خبر : 1605714 | 29 فروردين 1398 ساعت 14:07 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کار ایران در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است

سلیمی:نمی دانم چرا بازنشستگی ام را اعلام نمی کنند

قهرمان سابق وزنه برداری گفت: سعید علی حسینی برای مسابقات قهرمانی آسیا خیلی آماده نیست و کار برای کسب مدال طلای فوق سنگین سخت است.

سلیمی:نمی دانم چرا بازنشستگی ام را اعلام نمی کنند

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی، قهرمان وزنه برداری المپیک 2012 که چندی پیش بعد از کسب مدال طلای بازی های آسیایی جاکارتا برای همیشه از دنیای قهرمانی کنار رفت، عصر روز گذشته در گردهمایی ورزشکاران و هنرمندان برای کمک به سیل زدگان با اکران فیلم غلامرضا تختی اظهار داشت: کار خیلی خوبی بود که از سوی بازار بزرگ ایران صورت گرفت. ورزشکاران دور هم جمع شدند تا هم فیلم آقاتختی را تماشا کنند و هم بتوانیم گلریزانی برای حمایت از سیل زدگان داشته باشیم. با یک تیر می توانیم 2 نشان بزنیم.


وی افزود: فدراسیون وزنه برداری هم مثل سایر فدراسیون ها و نهادها گلریزانی داشت. 3 روز برای وزنه برداران در نظر گرفته بودند که کمک های خود را اهدا کنند. کمک هایی هم که جمع شده بود، به دست سیل زدگان رسید. بدنه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در حادثه اخیر کمک زیادی کردند و امیدوارم که این روند ادامه دار باشد.


ملی پوش سابق وزنه برداری درباره فیلم غلامرضا تختی گفت: ساخت این فیلم کار خیلی قشنگی بوده چون پهلوان تختی از اسطوره های ملی ایران است. قطعا با تعریفی که دوستان داشتند، فیلم خوبی است و من هم مشتاق دیدن آن هستم.


بهداد سلیمی درباره اینکه همچنان نامش در لیست وادا و فدراسیون جهانی وجود دارد و بازنشستگی اش رسمی نشده، بیان داشت: فدراسیون باید این نامه را بزند؛ وگرنه من بارها بازنشستگی خودم را به فدراسیون اعلام کردم. نمی دانم چرا فدراسیون اینقدر تعلل می کند. در هر صورت کم کاری از سمت من نبوده و الان هم دردسری برای من به وجود نمی آید.


وی در رابطه با آغاز مسابقات قهرمانی آسیا از چند روز دیگر به میزبانی چین گفت: تیم خوبی داریم، اما به نظرم سطح رقابت ها بالاست. مسابقات آسیایی در این دوره گزینشی المپیک به حساب می آید و همه تیم ها با نفرات اصلی خود در چین حاضر می شوند. البته ما هم جوان های خوبی در ترکیب تیم داریم. به نظر من می شود نتیجه خوبی گرفت.


سلیمی در پایان در خصوص غیبت سهراب مرادی و کیانوش رستمی اظهار داشت: سهراب و کیانوش نیستند و من در آخرین صحبتی که با سعید علی حسینی داشتم، متوجه شدم که او هم خیلی آماده نیست. با این حال نفرات جوان خوبی داریم. بالاخره یک روز این جوان ها باید بیایند و به مرور جایگزین شوند. شانس گرفتن مدال طلا در فوق سنگین را داریم، اما کار بسیار سخت است.

 

دیدگاه‌ها