کد خبر : 1605720 | 29 فروردين 1398 ساعت 15:03 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

حیف است تنها دلخوشی مردم جم نابود شود

خطیب: اعتراض اینستاگرامی بازیکنان پارس به حق است

سرپرست پارس جنوبی جم نسبت به مشکلات مالی این تیم گلایه هایی را از مسئولان استانی بوشهر بیان کرد.

خطیب: اعتراض اینستاگرامی بازیکنان پارس به حق است

عبدالرحیم خطیب در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی عنوان کرد: متاسفانه ما امسال از ابتدای فصل مشکلات فراوانی را پشت سر گذاشتیم. با اینکه تیم نفتی به حساب می آییم و در منطقه ما سرمایه بسیار عظیمی نهفته است، اما سهم باشگاه پارس جنوبی از سود منابع نفتی و گازی تقریبا صفر است. ما قوانین مجلس درباره وزارت نفت را می دانیم اما از شرکت های موجود در منظقه انتظار داریم. شرکت هایی که وعده های زیادی برای کمک به پارس جنوبی انجام دادند اما هیچ کدام از این وعده ها عملی نشده است.


وی درباره پست اینستاگرامی بازیکنان پارس جنوبی تاکید کرد: بازیکنان واقعا حق دارند. کمتر از یکماه تا پایان لیگ برتر باقی مانده و دریافتی اعضای تیم ما هنوز به 50 درصد نرسیده است. ما فقط 35 درصد پول گرفتیم و طبیعی است صدای بازیکن در بیاید.


سرپرست پارس جنوبی همچنین گفت: مگر هزینه انجام شده برای تیم پارس جنوبی چقدر است؟ با مبلغی بسیار پایین نسبت به سایر تیم های لیگ برتری قراردادهایمان را امضا کردیم و در این بین حدود10 تا 15 بازیکن بسیار جوان با مبالغ قرارداد پایین داریم. ما جوان هایی در تیم مان داریم که مبلغ قراردادشان بسیار ناچیز است و همین پول را هم نگرفتند. حالا شما فرض کن جوانی که هنوز به بیست سالگی هم نرسیده در شهر غریبه می خواهد فوتبال و زندگی کند. آیا می تواند؟ بچه های ما واقعا مشکل دارند و اگر اعتراض می کنند هم به حق است.


خطیب در ادامه صحبت هایی را خطاب به مسئولان استانی بوشهر انجام داد و گفت: ما از مسئولان استانی بوشهر و البته شرکت های خصوصی واقع در منطقه که پتانسیل کمک به تیم را دارند، انتظار داریم. پارس جنوبی جم تمام دلخوشی جوانان این شهر است. حیف است که اینطور بخواهند آن را به مرز نابودی بکشانند. پارس جنوبی الان در استان بوشهر به یک برند تبدیل شده و اگر این تیم را هم از شهر بگیرند، دیگر چه چیزی برای جوانان می ماند؟


سرپرست پارس جنوبی افزود: امیدوارم هرچه سریع تر مشکلات مالی تیم ما حل شود. این موضوع نیازمند حمایت همگانی در استان بوشهر است و امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا این دلخوشی برای مردم جم بمانند. قطعا اگر امسال هم مشکل داشته باشیم، تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان جدا می شوند و این روند در زمانی کوتاه باعث از بین رفتن شرایط خوب تیم می شود. تیمی که این همه برایش زحمت کشیده شده، واقعا حیف است چنین شرایطی را تجربه کند.

دیدگاه‌ها