کد خبر : 1605731 | 29 فروردين 1398 ساعت 15:47 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

5 بازی آینده، شناسایی بازیکنان شایسته تیم فولاد است

قطبی: نیاز باشد برای کار به کره ماه هم خواهم رفت

سرمربی فولاد خوزستان در آستانه دربی جنوب اینبار برابر صنعت نفت آبادان صحبت‌های جالبی را در نشست خبری پیش از این بازی مطرح کرد.

قطبی: نیاز باشد برای کار به کره ماه هم خواهم رفت

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی که پیش از این سابقه حضور در فوتبال ایران روی نیمکت پرسپولیس و تیم ملی را در کارنامه دارد، در این فصل در شرایطی هدایت فولاد را عهده‌دار شده که نتایج ناامیدکننده آنها با تغییرات پیاپی کادرفنی همراه شده بود. آنها اکنون هرچند از شانس دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان را برخوردار نیستند اما امیدوارند با دستیابی به نتایج لازم برای فصل آینده شرایط مطلوبی را دنبال کنند.


افشین قطبی در نشست خبری پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی فردا دربی خوزستان است که فوق‌العاده جذاب خواهد بود. بارها در مورد شور و اشتیاق مردم آبادان در مورد فوتبال شنیده‌ام و همان جمله معروف‌شان که می‌گویند آبادان برزیلته. این بازی اهمیت زیادی برایمان دارد و می‌خواهیم با ادامه موفقیت‌هایمان به یک تیم بزرگ تبدیل شویم.


وی با اشاره به استادیوم جالب توجه فولاد خوزستان گفت: خیلی خوشحالم از اینکه می‌بینم افراد زیادی در ورزشگاه شهدای فولاد تلاش می‌کنند تا امکانات این ورزشگاه تکمیل شود. کارگران در این ورزشگاه شبانه‌روزی کار می‌کنند و این مسئله در بازیکنان تیم انگیزه ایجاد می‌کند. اگر نگاه کنیم این ورزشگاه با چمن خوبی که دارد و فضای خیلی خوبی که در اینجا حاکم است، حسابی لذت می‌بریم. مخصوصاً وقتی که بیش از 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند و سه ساعتی خیلی خوب را در اینجا سپری می‌کنند.


قطبی در این نشست خبری پیغام بزرگی نیز برای شاگردانش داشت و از آنها خواست تا با حفظ انگیزه شایستگی ادامه حضور در فولاد خوزستان را اثبات کنند: بازی فردا از آن جهت که می‌خواهیم به تیم بهتری تبدیل شویم اهمیت زیادی دارد. از طرفی تیم‌های دیگری وجود دارند که در کنار ما برای رسیدن به جایگاه بهتر در تلاش هستند. برای من سابقه مهم نیست و چیزی که بیشترین اهمیت را دارد انگیزه و تلاش بازیکنانم است. به دنبال این هستیم در بازی‌های آینده بازیکنانی را که شایسته ماندن در تیم هستند شناسایی کنیم. خیلی مهم است که ما بازیکنان با سبک‌های مختلف در تیم‌مان داشته باشیم.

 

1399123


وی در ادامه درباره تقابل با تیم نفت آبادان گفت: آنها تیم پرمهره‌ای هستند و با نگاه به ترکیب آن‌ها می‌توان متوجه این موضوع شد. این تیم شایسته جایگاه بهتری است. عوامل مختلفی در فوتبال وجود دارد که باعث می‌شود نتوانید از همه توانتان استفاده کنید. در بازی فردا همه چیز به تلاش بستگی دارد و جایگاه دو تیم در جدول تاثیری در نتیجه این دیدار ندارد.


قطبی در واکنش به سوالی درباره آینده فولاد خوزستان و اینکه برای فصل آینده روی کدام بازیکنان برای ادامه همکاری حساب کرده است، گفت: برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ام، چون خیلی مهم است که بودجه باشگاه چقدر خواهد بود. باید دید هدف باشگاه چه خواهد بود و چه نگاهی به آینده دارد. مطمئناً اگر قرار باشد بازیکنی جذب کنیم باید خیلی بهتر از نفرات فعلی‌مان باشد. برای تمدید قرارداد صحبت‌هایی با باشگاه داشتم اما هنوز در مورد جزئیات بحث نکرده‌ایم. در فاصله چهار هفته‌ای که تا پایان فصل داریم صحبت‌های ما ادامه خواهد داشت.


سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه آیا برای ادامه همکاری با فولاد شرایط لازم مهیا است یا خیر گفت: عاشق کارم هستم و هر موقع با خانواده خود صحبت می‌کنم، می‌گویم که اگر نیاز باشد برای کار کردن به کره ماه هم می‌روم، چون واقعاً عاشق کار خود هستم. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که اهواز را بسیار دوست دارم، چون مردمانش به مانند خود من خونگرم و احساسی هستند.


وی در پایان با اشاره به استعدادهای موجود در این استان گفت: بازیکنان بسیار مستعدی در این منطقه هستند. نکته دیگر که مرا بسیار علاقه‌مند می‌کند در اهواز بمانم وجود چنین استادیوم بزرگ و باکیفیتی در اینجاست. اگر بتوانیم از امکانات حرفه‌ای در این ورزشگاه استفاده کنیم تا به مانند باشگاه‌‌های بزرگ دنیا شود، آن وقت کار بزرگی انجام داده‌ایم. همه‌ی این عوامل در تصمیم من برای ماندن در اهواز تأثیرگذار است.

دیدگاه‌ها