کد خبر : 1605820 | 29 فروردين 1398 ساعت 23:34 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدینیو: در آستانه انتقال به یونایتد بودم

رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا، از اتفاقاتی که منجر به انتقال او به این تیم شد پرده برداشت.

رونالدینیو: در آستانه انتقال به یونایتد بودم


به گزارش "ورزش سه"، رونالدینیو 16 سال قبل و در حالیکه به نظر می رسد فاصله ای تا پوشیدن لباس منچستریونایتد ندارد، به یکباره تغییر رای داد و با بارسلونا امضای قرارداد کرد تا در این تیم به یکی از بهترین و محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود و حالا رونالدینیو از پروسه ای که منجر به این اتفاق شد گفته است.

 

رونالدینیو گفت: "در آستانه انتقال به منچستریونایتد بودم. همه چیز در 48 ساعت اتفاق افتاد و اما ساندرو راسل پیش از این پیشنهاد به من گفت، اگر من رئیس بارسا شدم، آیا علاقه داری راهی این تیم شوی که من گفتم بله.

 

1398276

 

در آستانه نهایی کردن جزئیات با یونایتد بودم که ساندرو راسل به من پیشنهاد انتقال به بارسلونا را داد و من نیز در مذاکراتی بسیار سریع تصمیم گرفتم راهی بارسا شوم.

 

پس من به یونایتد گفتم که بارسا را انتخاب کرده ام و معتقدم این انتخاب درست بود. برزیلی ها همیشه بارسا را دوست داشتند و ما در این تیم، تاریخی بسیار خوب داریم. بیرون از زمین مانند هیچ جایی در اروپا برای ما مانند این شهر نیست، بنابراین علاقمند به انتقال به بارسلونا هستیم. من خیلی دلتنگ بارسلونا هستم ومن پنج فصل فوق العاده در این تیم داشتم؛ تیمی که مهاجمان و بازیکنان با استعداد برزیلی را دوست دارد."

دیدگاه‌ها