کد خبر : 1605970 | 30 فروردين 1398 ساعت 17:47 | 57.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی ستاره سابق رئال از قهرمان چمپیونزلیگ

ژابی آلونسو معتقد است لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، بارسلونا را حذف کرده و به قهرمانی در این رقابت‌ها نیز خواهد رسید.

پیش بینی ستاره سابق رئال از قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول همچون سال قبل توانست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد. شاگردان کلوپ که نایب قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها هستند، باید در نیمه نهایی در دیداری دشوار و حساس برابر بارسلونا، صدرنشین لالیگا قرار بگیرند.

 

 

1399252

 

 

ژابی آلونسو، هافبک سابق رئال و لیورپول در ارزیابی خود از تیم سابقش در این فصل از رقابت‌ها گفت:« فکر می‌کنم لیورپول الان تجربه بیشتری از حضور در لیگ قهرمانان دارد. فصل گذشته این تیم در دیدار نهایی برابر رئال مادرید شکست خورد. آنها این فصل تیم خوبی هستند و به نظرم قادرند هر حریفی از جمله بارسا را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت شکست دهند. با توجه به شکست در دیدار نهایی فصل قبل، انگیزه و عطش لیورپولی‌ها بیشتر از قبل نیز شده است و فکر می کنم در نهایت قهرمان شوند.»

 

او در ادامه صحبت خود افزود:« نکته خوب درباره لیورپول این است که آنها متکی به یک یا دو بازیکن نیستند. آنها یک ایده مشخص برای بازی کردن دارند و این ایده را در دو سال گذشته به خوبی اجرایی کرده‌اند. فرقی نمی‌کند نبی کیتا بازی کند یا لالانا یا استوریج. لیورپول ۱۴،۱۵ بازیکن خوب در حد تیم اصلی دارد.

به نظرم یورگن کلوپ کار بزرگ و باورنکردنی در این تیم انجام داده و به نظرم فوق‌العاده بوده است. لیورپول حتی می‌تواند بالاتر از سیتی قهرمان لیگ شود ولی تا اینجا هم در این رقابت‌ها بسیار خوب عمل کردند و رقابت نزدیک و خوبی با سیتی داشتند.»

 

 

دیدگاه‌ها