کد خبر : 1605976 | 30 فروردين 1398 ساعت 17:56 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

با واکنش های به موقع

لک؛ آخرین سد مقابل آرپی‌جی‌زن‎های پدیده

کاملا پیداست شوتزنی یکی از حربه های بازیکنان پدیده برای رسیدن به دروازه نساجی است. شوت های که تا اینجا به بیرون رفته و یا سدی به نام حامد لک را روبروی خود دیده اند.

لک؛ آخرین سد مقابل آرپی‌جی‌زن‎های پدیده

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گل محمدی را می توان شوتزن ترین تیم هفته بیست و ششم لیگ دانست. بازیکنان تیم پدیده با توجه به وضعیت خراب جوی و همین طور چمن مصنوعی، یکی از مهمترین تاکتیک های خود برای رسیدن به دروازه نساجی را شوت از راه دور قرار دادند و همین موضوع باعث شده تا تعدادی از بازیکنان تیم پدیده را در قالب آرپی‌جی‌زن‌هایی ببینیم که بارها دروازه نساج ها را مورد هدف خود قرار دادند.


اکبر صادقی، سعید صادقی، مسعود ریگی، امین قاسمی نژاد مهمترین بازیکنان سپیدپوش در شوت زنی دانست که بارها و بارها دروازه حریف را تهدید کردند اما هیچ یک از این توپ ها در نهایت تبدیل به گل نشد. ضرباتی خطرناک که یکی دو بار تا فروریختن دروازه نساجی پیش رفتند در نهایت منجر به گل نشدند چرا که حامد لک آخرین سدی بود که مقابل آنها ایستادگی کرد.


حامد لک که در چهارمین دیدار پیاپی به عنوان دروازه بان نساجی پا به میدان می گذارد چند بار توانست با واکنش های دیدنی از باز شدن دروازه اش ممانعت به عمل بیاورد و نشان دهد امروز از جمله روزهای خوب اوست که قطعا وی را به عنوان یکی از عوامل موفقیت نساجی در دیدار برابر پدیده معرفی کرده است.


لک که در بازی امروز توانست دروازه خود را بسته نگه دارد با این موفقیت توانست به دهمین کلین شیت خود در لیگ هجدهم دست پیدا کند. گلر نساجی در بیستمین بازی خود به میدان رفت و به نوعی آمار هر دو بازی یک کلین شیت را در کارنامه امسال خود به ثبت رساند.

 

دیدگاه‌ها