کد خبر : 1606013 | 30 فروردين 1398 ساعت 19:33 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

حق وردی: برای پیکان بازی می‌کنیم نه سرخابی‌ها

مدافع پیکان در واکنش به این موضوع که عملکرد آنها به سود سرخابی شد گفت شخصیت تیمی آنها بالاتر از این است که برای تیم دیگری بازی کنند.

حق وردی: برای پیکان بازی می‌کنیم نه سرخابی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پیکان موفق شد در تبریز با نمایشی موفق تیم تراکتورسازی را با شکست مواجه کند تا شرایط مدعی قهرمانی این فصل سخت‌تر از پیش شود. حجت حق وردی، مدافع این تیم که نمایش موفقی در این بازی برابر حمله وران تراکتورسازی از خود به جا گذاشته بود گفت: یکی از بازی‌های سخت ما بود. حریف با ستاره‌ها و هوادارانش به دنبال کسب نتیجه و ادامه حضور در جمع مدعیان بود اما ما نیز با برنامه ریزی و تاکتیک مناسب مقابل حملات آنها ایستادگی کردیم. از عملکرد خودمان کاملا رضایت داریم و این یک برد بزرگ برای ما بود تا فصل را با خاطره‌ای خوب ادامه دهیم.


وی ادامه داد: طی سه هفته اخیر شرایط علیه ما بود و در این بازی انگیزه زیادی داشتیم تا نشان دهیم قادر به کسب نتیجه بزرگی خواهیم بود.


حق وردی در واکنش به این سوال که آنها نیز برای تیم‌های سرخابی بازی کردند و این پیروزی را به آنها تقدیم خواهد کرد گفت: این چه حرفی است. این حرفی است که شاید درباره تیم‌های دیگر باشد اما ما برای شخصیت خودمان بازی می‌کنیم. پیکان باشگاه بزرگی است و ما برای این نام تلاش می‌کنیم نه برای دیگر تیم‌ها. لیگ پرفشاری است و در هفته‌های پایانی هنوز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. مطمئنا هر تیمی بهتر باشد موفق خواهد شد و خوشحالم که امروز بازیکنان یک نمایش کاملا جوانمردانه داشتند و توانستند یک پیروزی شیرین و بزرگ را کسب کنند.


وی درباره شرایط پیکان گفت: همانطور که گفتم طی سه هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرده بودیم. با این برد هم مغرور نمی‌شویم و پیش از این نیز در تبریز به پیروزی رسیده بودیم. باید در چهار بازی باقیمانده نمایش بهتری داشته باشیم و فصل را در رتبه خوبی به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها