کد خبر : 1606014 | 30 فروردين 1398 ساعت 19:41 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: بدون ضدفوتبال تراکتور را بردیم

هافبک پیکان با اشاره به جدال سخت برابر تراکتورسازی، این برد را به مجموعه پیکان و هم‌تیمی‌هایش تبریک گفت.

کریمی: بدون ضدفوتبال تراکتور را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی برای دومین هفته پیاپی شکست خورد تا شرایط برای دستیابی به عنوان قهرمانی برای سرخپوشان تبریزی سخت‌تر شود.


امیرحسین کریمی درباره پیروزی تیمش مقابل حریف در این دیدار گفت: کاملا به سختی کاری که داشتیم آگاه بودیم. اینکه ما را مقابل تراکتور از پیش بازنده می‌دانستند به غرورمان برخورده بود و می‌خواستیم نشان دهیم بازیکنان پیکان از چه پتانسیلی برخوردار هستند.


وی ادامه داد: برای تراکتور احترام قائل هستیم، آنها بازیکنان بزرگی دارند و هزینه زیادی برای دستیابی به عنوان قهرمانی داشته‌اند اما در این بازی بازیکنان ما یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند. تمرینات مناسبی را طی هفته پشت سر گذاشته بودیم و کاملا به شرایط حریف آگاه بودیم و نقاط ضعف آنها را در این بازی نشانه گرفته بودیم. باید به عملکرد دفاعی و بازیکنان هم‌تیمی‌ام دست مریزاد بگویم که اجازه هیچ فرصتی به حریف ندادند.


کریمی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید با اتلاف وقت به دنبال دستیابی به نتیجه بودند گفت: نمی‌دانم چرا این را می‌گویید. هیچ صحنه‌ای حتی وقتی که بازیکن ما مچ پایش کاملا آسیب دیده بود نه از سوی بازیکنان تراکتور و نه داور، بازی متوقف نشد. بازیکنان ما کاملا تاکتیکی و حساب شده مقابل حریف قرار گرفتند و اتفاقا برعکس نظر شما باید بگویم ما نشان دادیم که بدون ضدفوتبال هم می‌توان برنده شد.


هافبک پیکان درباره تقابل با بازیکنان ملی‌پوش تراکتورسازی گفت: آنها تفاوت را در تیم خودشان رقم می‌زنند. هم از حیث کیفی و هم فنی فوق العاده هستند. هرچند به نظر کمی عصبی می‌رسیدند و شاید به خاطر این بود که خط میانی ما عملکرد بهتری داشت و با حضوری به موقع در فاز تدافعی و تهاجمی یک روز موفق را پشت سر گذاشت. باید تلاش کنیم در ادامه مسیر نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم به نتایج خوبی در 4 بازی باقیمانده نیز دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها