کد خبر : 1606089 | 31 فروردين 1398 ساعت 10:18 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترابزون با ایرانی ها در مسیر کسب سهمیه

رقابت های هفته بیست و نهم سوپرلیگ ترکیه در حالی امروز پیگیری می شود که در مهم ترین بازی ها ترابزون اسپور با ستاره های ایرانی تقابلی دیدنی با مالاتیااسپور خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، ترابزون با ایستادن در جایگاه چهارم سوپرلیگ ترکیه در صدد کسب سهمیه حضور در رقابت های اروپایی فصل آتی است. بوردو- ماوی ها با در اختیار داشتن دو ستاره ایرانی در حال حاضر با 49 امتیاز و اختلاف امتیاز مناسب با تیم پنجم از شانس زیادی برای کسب یکی از دو سهمیه لیگ اروپا برخوردار هستند اما با این حال تقابل امشب آنها با مالاتیااسپور رده پنجمی می تواند تعیین کننده باشد.


یانال کارامان در هفته های گذشته دوباره با اعتماد به مجید حسینی ملی پوش ایرانی توانست سرو سامان خوبی به ساختار تدافعی خود ببخشد. ستاره سابق استقلالی ها با دریافت بالاترین میانگین امتیاز از کارشناسان دوباره نشان داد به روزهای اوج خود برگشته و یکی از ستون های موفقیت ترابزون قلمداد می شود. برخلاف حسینی اما کارامان چندان به وحید امیری میدان نداده گرچه اخبار پیرامون اردوی ترابزون نشان می دهد دیگر ستاره ایرانی شانس بازی در مصاف امروز را دارد.


ترابزونی ها امروز اگر بتوانند همسایه رده پایینی خود را در ورزشگاه سنول گونش از پیش رو بردارند عملا خیال شان از کسب سهمیه و ایستادن در رده چهارم آسوده خواهد شد و تنها هدف برای آنها پیشی گرفتن از تیم های قدرتمند استانبول یعنی بشیکتاش و گالاتاسرای خواهد بود.

 

1399504

 

1399505

دیدگاه‌ها