کد خبر : 1606107 | 31 فروردين 1398 ساعت 11:16 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونرها در دوره ریکاوری به اردو می‌آیند

کولاکوویچ: موسوی لیدر خوبی برای تیم ملی است

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: بازیکنانی که از لیگ ایران به اردو آمدند، نشان دادند در تمام طول فصل می‌توانم روی آنها حساب کنم.

کولاکوویچ: موسوی لیدر خوبی برای تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، ایگور کولاکوویچ که چند روز قبل هم در حضور خبرنگاران از وضعیت تیمش ابراز رضایت کرد، از امروز منتظر اضافه شدن لژیونرهاست تا تمرینات تیم ملی شکل جدی تری به خود بگیرد.


سرمربی تیم ملی والیبال درباره شرایط اردو گفت: ما تمرینات را از ۱۰ روز قبل آغاز کردیم و فکر می کنم از زمان آغاز تا حالا همه چیز خیلی خوب انجام شده است چون همه بازیکنان در یک فرم خوب و با انگیزه زیادی به اردو آمدند. از این مدتی که از تمرینات گذشته، من خیلی راضی هستم.


وی افزود: از یکی از لیدرهای تیم یعنی سیدمحمد موسوی خیلی راضی هستم چون او تمام وقت بچه ها را با تمرینات مثال زدنی خودش به شکل کامل هدایت می کرد. خیلی خوشحالم چون تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و همکاری خوبی بین بازیکنان می‌بینم،‌ اما این فقط شروع کار است و ما باید این مسیر را تا پایان فصل ادامه دهیم.


سرمربی تیم ملی والیبال عنوان کرد: از این هفته بیشتر بازیکنانی که خارج از کشور بازی می‌کنند، به اردو می‌آیند و به ما ملحق می‌شوند. در این دوره زمانی احتمالا تمرینات کمی فروکش خواهد کرد چون لژیونرها در دوره ریکاوری به اردو می‌آیند، اما بعد از یک هفته امیدوارم تمرینات بازهم مثل روزهای گذشته باشد که قبل از این گفتم.


کولاکوویچ در ادامه بیان داشت: ما فصل سختی پیش رو داریم؛ مسابقات زیادی داریم و بازیکنانی زیادی هم نیاز داریم. بازیکنانی که از لیگ ایران به اردو آمدند، نشان دادند در تمام طول فصل می‌توانم روی آنها حساب کنم.

دیدگاه‌ها