کد خبر : 1606132 | 31 فروردين 1398 ساعت 12:43 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

شفر: نباید خودمان تیم را ضعیف کنیم!

سرمربی استقلال در حاشیه تمرین روز شنبه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

شفر: نباید خودمان تیم را ضعیف کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر سرمربی استقلال قبل از سفر به امارات در حاشیه تمرین آبی پوشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ما الهلال را شکست دادیم و امیدوارم بازی بعدی را هم با برد به پایان برسانیم. الهلال تحت فشار است و فینال جام عربی را واگذار کرده اما می دانیم از بهترین تیم های آسیا است. ما باید با تمام قدرت و دارایی وارد میدان شویم.

 

وی درباره روند خوب استقلال در هفته های اخیر و امیدواری این تیم برای چهارمین برد متوالی، عنوان کرد: من هم امیدوار هستم. می خواهیم دوباره هواداران را خوشحال کنیم اما الهلال تیم بسیار قدرتمندی است و ما به قدرت و نظم تاکتیکی خوب نیاز داریم. دو روز در ابوظبی تمرین خواهیم کرد و می خواهیم در ابوظبی تمرین بیشتری داشته باشیم. می خواهیم بهترین تیم و تاکتیک را برای این مسابقه پیدا کنیم.

 

شفر در واکنش به صحبت های امیرحسین فتحی و درباره وضعیت باقری، اظهار داشت: علی کریمی سرما خورده است و ما در این پست تنها یک بازیکن داریم و فرشید باقری نیز بیرون است. نکته مورد نظر من همین است و بهتر است تصمیم آخر را پایان فصل بگیریم. به این بازیکن نیاز داریم و می خواهیم موفق شویم و نمی توانیم تیم خود را ضعیف کنیم. من باقری را جریمه کردم و باشگاه می تواند درباره او پایان فصل تصمیم بگیرد.

 

سرمربی استقلال در ادامه درباره وضعیت وریا عنوان کرد: او زیر نظر دکتر نوروزی تمرین کرد و امروز در تمرین حاضر شد و یک مقدار خسته بود. با او تمرینات ویژه داریم و دوشنبه نیز تمرین آخر را انجام می دهیم.

 

شفر درباره وضعیت جدول لیگ و شانس استقلال برای رسیدن به صدر، بیان کرد: الان برای ما لیگ مهم نیست و بعد از دیدار با الهلال به لیگ فکر می کنیم. ابتدا الهلال را پیش رو داریم و سپس پدیده. ما در ابوظبی باقی خواهیم ماند تا ریکاوری را انجام دهیم و بعد از آن برابر پدیده به میدان می رویم. اکنون به پدیده فکر نمی کنم. نمی دانم چند رسانه حضور دارند اما بسیاری بعد از دیدار دربی برای ما شانسی قائل نبودند و حالا ما برگشتیم و این موضوع شخصیت تیم ما را نشان می دهد.

دیدگاه‌ها