کد خبر : 1606135 | 31 فروردين 1398 ساعت 12:57 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

نورافکن: الهلال برای جبران شکست می‌آید

هافبک جوان و ملی پوش استقلال می گوید که برای ادامه حضور در این تیم شالروا تصمیم گیرنده است.

نورافکن: الهلال برای جبران شکست می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن هافبک دفاعی جوان و آماده استقلال در حاشیه تمرین این تیم به خبرنگاران گفت: امروز تهران را به مقصد ابوظبی ترک می کنیم و آنجا 2 جلسه تمرین برای دیدار سخت با الهلال داریم. بازی رفت را با برد به پایان رساندیم و آنها به دنبال برد هستند و ما نیز امتیاز می خواهیم و امیدوارم با تمرکز تیم، بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

وی در ادامه درباره شانس استقلال در لیگ بیان کرد: ما 5 امتیاز در لیگ عقب هستیم و 4 دیدار فرصت داریم. ما تا آخرین روز همه امتیازات را جمع می کنیم و اگر خدا بخواهد، قهرمان می شویم. ما امتیازات زیادی را از دست دادیم و تلاش می کنیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

 

نورافکن درباره احتمال کنار گذاشتن کرانچار، اظهار داشت:  6 ماه است با کرانچار کار می کنیم. از او چیزهای زیادی یاد گرفتیم و به مرحله بعدی رفتیم اما تصمیم گیرنده، من نیستم و هر تصمیمی اتخاذ شود تابع آن هستیم.

 

او در بخش بعدی صحبت های خود عنوان کرد: من بزرگتر نیستم و هم سن قائدی هستم. قائدی مشکلات زیادی داشت و امیدوارم همینگونه ادامه دهد. او استعداد قوی دارد و امیدوارم لژیونر شود.


نورافکن درباره سرنوشت خود برای فصل آینده عنوان کرد: از استقلال پیشنهاد داشتم و از ته قلب دوست دارم در تیم بمانم. تصمیم گیرنده اما باشگاه شالروا است و اگر بشود، با تمام وجود تلاش می کنم.

دیدگاه‌ها