کد خبر : 1606145 | 31 فروردين 1398 ساعت 14:10 | 81.2K بازدید | 0 دیدگاه

هوری: اگر حرف دستگیری و زندان بوده پس تخلف هم بوده

آن بازیکن پرحاشیه، بی‌حاشیه‌ترین مربی ایران است

دروازه بان سابق فولادی ها و سرمربی فعلی تیم فولاد نوین یکی از کسانی است که در انتظار صدور رای کمیته اخلاق در رابطه با تیم خوشه طلایی به سر می برد. او هنوز هم تمرینات تیمش را قطع نکرده است.

به گزارش "ورزش سه"، جریان تبانی در یکی از دیدارهای پایانی لیگ دسته دوم این روزها داغ ترین موضوع حول این رقابت ها محسوب می شود. موضوعی که اسناد و مدارک آن در اختیار کمیته اخلاق است تا در این باره رای نهایی صادر شود. رایی که در صورت صدور می تواند صعود تیم خوشه طلایی را دچار چالش کند و از طرفی تیم فولاد نوین را وارد چرخه صعود احتمالی به لیگ دسته اول کند.

 

درباره این موضوع و البته شرایطی که تیم فولاد نوین دارد به سراغ حسن هوری رفتیم تا با او به صحبت بپردازیم. هوری که پس از سال ها دروازه بانی، امسال برای اولین بار به عنوان سرمربی مشغول به فعالیت شد درباره شرایط به وجود آمده گفت: بهرحال در این باره حرف و حدیث ها مطرح شده و فکر می کنم کمیته های اخلاق و انضباطی هم در این باره مستندات لازم را جمع آوری کردند و در انتظار صدور رای نهایی در این باره هستیم.

 

او در این باره ادامه داد: ما هنوز هم تمرینات مان را قطع نکردیم و به امید اینکه حق به حق دار برسد شرایط تمرینی خودمان را همچنان برپا داریم تا در صورت تغییر نتیجه و حضور ما در بازی پلی آف، غافلگیر نشویم. باور کنید با شرایطی که پیش آمده این حق ماست که بتوانیم در بازی پلی آف حضور پیدا کنیم.

 

1399581

 

سرمربی تیم فولادنوین درباره رای احتمالی گفت: در هر صورت ما به صداقت و صلاحیت کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ذره ای شک نداریم و مطمئن هستیم آنها با رعایت اصول و انصاف قطعا درست ترین رای را در این باره صادر می کنند و امیدوار با رای آنها حق به حقدار برسد و ما بتوانیم به بازی پلی آف صعود کنیم.

 

او درباره اطمینان از بحث تبانی در یکی از بازی های خوشه طلایی گفت: ببینید این دیگر چیزی است که همه شنیده اند و دیده اند، نه فقط من. سرپرست و تدارکات این تیم نیز درست سر بزنگاه دستگیر شدند و قطعا اگر اتفاق خاصی نمی افتاد لزومی به دستگیری آنها نبود. تخلف آنها اثبات شده است و انشالله در این باره آن چیزی که حق است اتفاق بیفتد.

 

هوری درباره شرایط تیم فولاد نوین و گروهی که این تیم در آن حضور داشت گفت: در هر صورت ما امسال سوم شدیم و تجربه بسیار زیادی کسب کردیم. خوشبختانه 95 درصد از بازیکنان تیم مان هم خوزستانی بودند. نفرات فوق العاده ای داشتیم که بدون اغراق حداقل پنج، شش نفر آنها می توانند برای تیم بزرگسالان فولاد به میدان بروند. حتما از این بازیکنان حرف های زیادی خواهید شنید.

 

او ادامه داد: درباره گروهی که در آنها حضور داشتیم نیز باید بگویم قطعا بدشانس بودیم که اینجا قرار گرفتیم. در حالی که تیم صدرنشین گروه دیگر با 44 امتیاز به عنوان تیم اول صعود کردند ما با 45 امتیاز سوم شدیم. گروه وحشتناکی داشتیم. علاوه بر ما، خوشه طلایی و داماش و چوکا و سردار بوکان و ... از جمله تیم هایی بودند که حضور داشتند و در صورتی که کمی خوش شانس بودیم می توانستیم در گروه خودمان را به مرحله پلی آف برسانیم.

 

1399580

 

سرمربی فولاد نوین در ادامه گفت: انصافا شرایط سختی در بازی ها داشتیم چرا که همه شهرها امکان پرواز هواپیما نداشت و به همین دلیل باید با ماشین و شرایط طاقت فرسایی خودمان را می رساندیم. مثلا برای بازی با تیم بم باید به تهران می آمدیم و سپس از تهران به کرمان می رفتیم و از انجا نیز پس از طی کردن 200 کیلومتر به بم می رسیدیم و به همین دلیل خیلی اذیت می شدیم. با این حال سعی کردیم بهترین تیم باشیم ما در دور رفت 19 امتیاز به دست آوردیم و در دور برگشت نیز با با کسب 26 امتیاز بهترین تیم بازی ها در دور برگشت شدیم.

 

هوری درباره حواشی دوران بازی، در رابطه با آرامش خود در مربیگری گفت: (با خنده) باور کنید امسال من بی حاشیه ترین مربی ایران بودم. پیش خودم می گفتم حالا بخواهم حرکتی کنم همه می گویند او در مربیگری هم حاشیه ساز است. این موضوعی که بود که در دوران بازی به خاطر آن حق من را خیلی خوردند. نمی خواهم این چیزها در دوره مربیگری ام تکرار شود. درباره هیچ چیزی حتی داوری هایی که علیه ما بود و خیلی هم واضح حق ما خورده می شد کلمه ای حرف نزدم.

دیدگاه‌ها