کد خبر : 1606190 | 31 فروردين 1398 ساعت 17:40 | 79K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: فهرست خرید من کاملا مشخص است

رئال مادرید فردا از هفته 33 لالیگا در خانه خود میزبان بیلبائو خواهد بود.

زیدان: فهرست خرید من کاملا مشخص است

به گزارش "ورزش سه"، رئال که دیگر در لالیگا شانس قهرمانی ندارد برای حفظ غرور خود باید در شش بازی باقیمانده پیروز شود اما بیلبائو قطعا حریفی سرسخت برای کهکشانی ها خواهد بود. زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی حاضر شد و به سوالات مختلف پاسخ داد.

 

 

1396105

 

 

بیلبائو:« اتلتیک در حال حاضر به بهترین فرم خود رسیده و عالی کار کرده است. آنها همیشه حریفی دشوار بوده اند و بازی فردا نیز کار را برای ما سخت خواهند کرد. این فرصت مناسبی برای ارائه یک نمایش خوب است و می خواهیم برنده بازی شویم.»

 

اودریوسولا: مصدومیت او ناراحت کننده بود. او امروز عصر جراحی خواهد شد و مشکل بتواند در این فصل به میادین بازگردد. از لحاظ روحی شرایطش خوب است و امیدوارم در مورد او همه چیز خوب پیش برود و سال بعد بتواند برای ما بدرخشد.»

 

وینیسیوس:« از پیشرفت او بسیار خوشحالم. مصدومیتش تمام شده و با ما تمرین می کند ولی عجله ای برای بازی دادن به او ندارم. او کیفیت خودش را نشان داده و همه می دانیم که بازیکنی آینده دار است. فعلا باید بیشتر تمرین کند تا به آمادگی 100 درصد برسد.»

 

جذب امباپه:« شما می توانید سوال بپرسید و من هم پاسخ خودم را دارم. من هیچ اسمی از بازیکنان مدنظرم نمی آورم و در زمان خودش در این مورد حرف خواهیم زد. در نقل و انتقالات اهدافم کاملا مشخص است و در این مورد با باشگاه حرف خواهم زد. فهرست من مشخص است.»

 

لیست خروجی:«  قطعا تغییراتی خواهیم داشت. باید قبول کرد فصل خوبی برای رئال نبوده و اینگونه مواقع، تغییرات اجتناب ناپذیر است. در رئال بهترین ها بازی می کنند و بهترین ها نیز باید در این باشگاه باشند ولی در هر صورت بازیکنانی از جمع ما جدا خواهند شد اما الان زمان درستی برای صحبت در این رابطه نیست. هر حرفی بزنم، شما برداشت خودتان را خواهید کرد.»

 

اصرار باشگاه برای فیکس بودن کورتوا:« فعلا هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است. کورتوا مصدوم است و ناواس بازی خواهد کرد. واقعیت این است که دوست ندارم وارد این مبحث شوم. در زمان خودش بهترین تصمیم را خواهم گرفت.» 

 

دیدگاه‌ها