کد خبر : 1606302 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌خال: سولسشر فقط اتوبوس پارک می کند

لوئیس فن‌خال، سرمربی سابق منچستریونایتد، برای دومین بار در چند وقت اخیر به انتقاد تند از تاکتیک‌های سولسشر پرداخت و گفت او فقط بلد است اتوبوس جلوی دروازه پارک کند.

فن‌خال: سولسشر فقط اتوبوس پارک می کند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد لوئیس فن‌خال، سرمربی سابق منچستریونایتد با اوله گنار سولسشر و تاکتیک‌های او مشکل اساسی دارد چرا که فن‌خال برای دومین بار در چند وقت اخیر بار دیگر به انتقاد تند از تاکتیک‌های سرمربی نروژی یونایتد پرداخت و گفت او فقط بلد است جلوی دروازه تیمش اتوبوس پارک کند.

 

فن‌خال که بعد از منصوب شدن سولسشر به جای ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی یونایتد هم رویکرد تاکتیکی سولسشر را زیر سوال برده و او را متهم کرده بود که مثل مورینیو ذهنیت دفاعی صرف دارد، حالا بار دیگر در گفتگو با روزنامه میرر همان اتهامات را علیه سولسشر تکرار کرده است.

 

1398294

 

فن‌خال در این مصاحبه گفت:" یونایتد قبل از آمدن سرمربی جدیدش ضدفوتبال بازی می‌کرد ولی فکر نکنید که اوله هم از اینکه اتوبوس جلوی دروازه پارک کند ابایی دارد. نه، سولسشر خیلی دفاعی‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید".

 

سرمربی سابق یونایتد در ادامه گفت:" من این چند وقت که یونایتد را زیر نظر داشتم متوجه شدم که در مقابل آرسنال، اوله دقیقاً همین کار را کرد یعنی اتوبوس را جلوی دروازه‌اش پارک کرد و تمام. جلوی تاتنهام در لیگ برتر هم دقیقا همین تاکتیک پیاده شد. حتی در لیگ قهرمانان در مقابل پاری سن ژرمن و بارسلونا هم در برخی مراحل اتوبوسها جلوی دروازه پارک می‌شد".

 

فن‌خال در ادامه گفت:" سولسشر جلوی تیمهای بزرگ  همیشه اینطوری بازی می‌کند. یعنی تاکید بیشتر روی دفاع است تا حمله یا فوتبال برتر و مالکانه. چیزی که من اسمش را اتوبوس پارک کردن می‌گذارم. اوله این کار را بیرون از محوطه جریمه انجام نمی‌دهد بلکه درست جلوی دروازه‌بانش دخیا اتوبوس می‌گذارد".

 

دیدگاه‌ها