کد خبر : 1606318 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 11:47 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: بازسازی یونایتد سال‌ها زمان می‌برد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در آستانه بازی امروز تیمش مقابل اورتون می‌گوید یونایتد در میانه یک دوران بازسازی قرار دارد، بازسازی‌ای که سالها زمان خواهد برد.

سولسشر: بازسازی یونایتد سال‌ها زمان می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بارسلونا تمام حواس خود را به کسب سهمیه اروپایی در لیگ برتر معطوف کرده امروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر به مصاف اورتون می‌رود. اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد اما در آستانه این بازی اعتراف کرد که یونایتد در میانه یک مرحله بازسازی قرار دارد و این بازسازی سالها زمان خواهد برد.

 

1399759

 

سولسشر در این باره گفت:" برنامه ما این است که جزء چهار تیم اول باشیم و سهمیه اروپایی بدست بیاوریم. ما بازیکنانی می‌خواهیم که بتوانند ما را در لیگ قهرمانان نگه دارند و کاری کنند منچستریونایتد جزء بهترین‌های لیگ برتر باشد ولی می‌دانیم که رسیدن به این هدفها یک‌شبه ممکن نیست و باید قدم به قدم جلو برویم".

 

سرمربی منچستریونایتد که تیمش در حال حاضر در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار دارد در ادامه گفت:" در تابستان بازیکنان جدیدی می‌آیند ولی بعید می‌دانم بتوانیم انتظار ورود شش بازیکن جدید را داشته باشیم. هیچ مربی‌ای با این حجم از تغییرات ناگهانی موافق نیست. ما می‌خواهیم تیم را بازسازی کنیم ولی این بازسازی باید تدریجی باشد و در چند پنجره نقل و انتقالات انجام شود".

 

 

دیدگاه‌ها