کد خبر : 1606328 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 13:03 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق برزیلی، مدیر فنی جدید آرسنال

دیلی‌میل گزارش داد که هافبک و ستاره سابق آرسنال، ادو به زودی به این باشگاه بازگشته و به عنوان مدیر فنی آرسنال منصوب خواهد شد.

ستاره سابق برزیلی، مدیر فنی جدید آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی میل مدعی شد ادو، ستاره سابق باشگاه آرسنال که در حال حاضر در فدراسیون فوتبال برزیل مدیریت تیم‌های ملی را به عهد دارد به زودی به آرسنال بازخواهد گشت تا پست مدیر فنی این باشگاه را به عهده بگیرد.

 

1399791

 

ادو به عنوان بازیکن تیم فصل 2003-2004 آرسنال ملقب به شکست‌ناپذیرها که در تاریخ این باشگاه یکی از محبوب‌ترین تیمها به حساب می‌آید و هواداران توپچی‌ها به بازیکنان آن علاقه خاصی دارند یکی از ستاره‌های محبوب آرسنال به حساب می‌آید. ادوی 40ساله  بعد از آن به عنوان نامزد پست مدیریت فنی آرسنال انتخاب شده که مونچی، گزینه اول آرسنالی‌ها بعد از ترک رم تصمیم گرفت به جای آرسنال به سویا بپیوندد.

 

گفته می‌شود آرسنال قصد داشته ادو را از مدتی پیش به این پست منصوب کند ولی او به دلیل اینکه کشورش برزیل در تابستان امسال میزبان رقابتهای کوپا آمریکا خواهد بود چندان تمایلی برای حضور در لندن نداشته.

 

 

با اینکه دیلی‌میل می‌گوید ادو همچنان هم با آرسنال شرط کرده که تنها بعد از پایان کوپا آمریکا در ماه جولای به آرسنال خواهد پیوست اما آرسنال با اینکه آن تاریخ در میانه فصل نقل و انتقالات خواهد بود به دلیل علاقه‌ای که به حضور ادو در پست مدیریت فنی تیم دارد با درخواست او موافقت کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها