کد خبر : 1606331 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 13:24 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه اعتراض تاتنهامی‌ها به پنالتی از دست رفته(عکس)

اعتراض‌ هواداران تاتنهام به عدم اعلام پنالتی بعد از خطای هند کایل واکر، بازیکن سیتی، در جریان بازی دیروز دو تیم همچنان ادامه دارد. پوچتینو هم بعد از بازی به این صحنه به شدت اعتراض داشت.

ادامه اعتراض تاتنهامی‌ها به پنالتی از دست رفته(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیروز در لیگ برتر به مصاف منچسترسیتی رفت و مقابل این تیم با نتیجه 1-0 شکست خورد. بعد از بازی اما مائوریسیو پوچتینو، سرمربی اسپرز به داور مسابقه به شدت معترض بود و معتقد بود که خطای هند واضح کایل واکر، بازیکن سیتی در محوطه جریمه توسط داور گرفته نشده و یک امتیاز توسط داور از تیمش دریغ شده است.

 

1399795

 

 هواداران تاتنهام امروز همچنان به این صحنه معترض بوده و معتقدند پنالتی در این صحنه آنقدر واضح است که تصمیم داور مسابقه هیچ توجیهی ندارد.

 

پوچتینو دیروز در پایان بازی گفت:" کاملا مشخص بود که آن صحنه پنالتی است چون صحنه طوری بود که داور اصلا نمی‌توانست اشتباه کند. مایکل اولیور پشت دو بازیکن ایستاده بود و صحنه را کامل می‌دید. این دیگر چه جور اشتباهی است؟".

 

1399794

 

سرمربی تاتنهام در ادامه اعتراض خود به تصمیم داور گفت:" وقتی یک صحنه واضح نیست می‌توانیم بگوییم داور متوجه نشده و به او حق بدهیم. ولی این صحنه طوری بود که دیگر از این واضح‌تر نمی‌شد".

 

دیدگاه‌ها