کد خبر : 1606350 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 15:30 | 101.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئالی جذاب و غیر قابل پیش بینی در راه است

گرد و خاک زیدان در رئال با پوگبا و هازارد

حرف های روز گذشته زیدان خبر از تغییرات بنیادین در رئال مادرید می دهد؛ نه تنها در بازیکنان که حتی در تاکتیک های این تیم هم شاهد تحولاتی جدید خواهیم بود.

گرد و خاک زیدان در رئال با پوگبا و هازارد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، زین الدین زیدان روز گذشته در نشست خبری بازی با بیلبائو عنوان کرد که در مورد فهرست خرید خود همه چیز را روشن و شفاف کرده و به خوبی می داند که قرار است چه بازیکنانی به رئال ملحق شوند. او همچنین تایید کرد که در تاکتیک و سیستم بازی نیز تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

 

 

1399828

 

 

از زمانی که زیزو به رئال برگشته، همواره در نشست های خبری، صحبت از تغییراتی قطعی در رئال را مطرح کرده است. مرد فرانسوی در ذهن خود تغییرات تاکتیکی را نیز مرور می کند و قرار است با او رئالی متفاوت تر از سال های گذشته را شاهد باشیم. رئالی که امسال هیچ شباهتی با آن تیمی نداشت که در 5 سال 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شد. تغییراتی که در نفرات رئال شاهد خواهیم بود، تاثیری مستقیم در سیستم بازی این تیم نیز خواهد داشت. زیدان این نکته را صراحتا عنوان کرد.

 

تغییرات در حمله و خط میانی

مثلث بی بی سی معروف با رونالدو، بیل و بنزما دیگر وجود خارجی ندارد. تابستان 2018 رونالدو رئال را ترک کرد و گرت بیل نیز همین تابستان به احتمال فراوان از رئال جدا خواهد شد. بدون این مثلث قطعا زیدان اجباری در استفاده از سیستم 3-3-4 نخواهد داشت. سیستمی که زمانی آنچلوتی مجبور به استفاده از آن بود و راه گریزی نداشت. زیدان هم در دوره اول حضورش در رئال، همواره از این سیستم به عنوان سیستم اول و اصلی خود استفاده می کرد.

در خط میانی نیز شاهد تغییراتی در نفرات خواهیم بود. بعید است کاسیمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ پس از سال پرنوسانی که پشت سر گذاشته اند، فصل بعد جایگاهی ثابت و بدون بحث در رئال داشته باشند.

 

 

1397614

 

 

خریدهای جدید

رئال تا همینجا جذب رودریگو از سانتوس و میلیتائو از پورتو را نهایی کرده است. علاوه براین دو، انتقال ادن هازارد نیز مراحل نهایی خود را طی می کند و به احتمال زیاد لوکا جوویچ هم به عنوان مهاجم مرکزی به رئال منتقل می شود. خریدی که به زیدان اجازه می دهد در یک بازی از دو مهاجم هدف(بنزما و جوویچ) استفاده کند.

همچنین شاهد تغییر در خط میانی نیز خواهیم بود. پل پوگبا، ستاره فرانسوی یونایتد نیز سخت مورد توجه زیدان قرار دارد و جذب او را از باشگاه خواسته است. ورود احتمالی پوگبا قطعا تغییراتی در خط میانی رئال و حتی شکل بازی این تیم خواهد داد. پوگبا هم می تواند به عنوان هافبک دفاعی جای کاسیمیرو بازی کند و هم می تواند یک خط جلوتر و پشت مهاجمین به کار گرفته شود.

 

 

1388003

 

 

ریتم و سرعت بیشتر در شکل بازی رئال

یکی از مشکلات عمده رئال در فصل جاری مشکل این تیم در چرخش توپ و قابل پیش بینی بودن در حمله است. با بهبود مصدومیت وینیسیوس، این مشکل تا حدی برطرف خواهد شد چه او تا همین جا ثابت کرده است که می تواند به وینگری ویرانگر تبدیل شود. زیدان اما انتظاری فراتر از خط حمله خود دارد و با حضور ادن هازارد و رودریگو، رئال در فاز تهاجمی از فاکتور سرعت نیز برخوردار خواهد شد. رئال جدید با زیدان به تیمی متنوع تر از لحاظ تاکتیکی، تهاجمی تر و غیر قابل پیش بینی تر تبدیل خواهد شد تا بزرگترین ضعف فصل 19-2018، هر چه زودتر برطرف شود.

 

 

1399567

 

 

تغییر در سیستم بازی

رئال می تواند همچنان با سیستم 3-3-4 قدیمی خود بازی کند اما شاهد تغییر در نفرات خواهیم بود. پوگبا به عنوان هافبک دفاعی پشت مودریچ و کروس بازی می کند و در فاز حمله نیز کریم بنزما، وینیسیوس و هازارد را خواهیم دید.

همچنین زیزو می تواند از 1-3-2-4 استفاده کند. در این سیستم مودریچ و کروس جلوی مدافعان حضور خواهند داشت و  پوگبا به همراه وینیسیوس و هازارد، پشت مهاجم هدف(بنزما) به کار گرفته می شوند.

زیزو همچنین می تواند از سیستم 2-4-4 استفاده کند. مودریچ، کاسیمیرو، پوگبا و کروس هافبک ها هستند و شاهد حضور جوویچ و بنزما در خط حمله خواهیم بود.

 

 

1399829

 

 

دیدگاه‌ها