کد خبر : 1606382 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 18:30 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده بقا بسته شد؛ جلالی روی جوانان کلیک می‌کند

نساجی موفق شد با هواداران پرشور خود در اولین فصل بازگشت به سطح اول فوتبال ایران، پروسه بقا را به پایان برساند و خیالش بابت حضور در فصل آینده آسوده شد.

پرونده بقا بسته شد؛ جلالی روی جوانان کلیک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی برابر پدیده مشهد مدعی در استادیوم شهید وطنی باعث شد تا بزرگترین ماموریت نساجی برای بقا در لیگ برتر به پایان برسد.


لیگ فصل هجدهم با حضور هواداران نساجی رنگ و لعاب خاصی داشت. هوادارانی که نه باران مانع از حمایت آنها از تیم می‌شد و نه مشکلات مالی و مدیریتی ذره‌ای از عشق آنها به سرخ‌های قائمشهر را کم می‌کرد. سکوها، پرچین و پشت بام همه جا با همراهی هواداران این تیم همراه بود و در نهایت آنها ویژه‌ترین تازه واردان لیگ هجدهم نیز لقب گرفتند. تیمی که در استادیوم خود به هیچ کدام از مدعیان بالای جدولی باج نداد و موفق به کسب امتیاز از آنها شد. آخرین قربانی آنها نیز پدیده مشهد با یحیی گل محمدی بود؛ تیمی که به گواه کارشناسان بهترین عملکرد فنی این فصل را به خود اختصاص داده و البته در قائمشهر با شکست به کار پایان داد تا شرایط دستیابی به سهمیه نیز برای آنها کمی دشوار شود. در سمت مقابل اما نساجی با این پیروزی بزرگ خیال هوادارانش را بابت بقا در فصل آتی آسوده کرد.


آنها اکنون در چهار بازی پایانی این فرصت را خواهند داشت تا پروژه مورد علاقه و همیشگی مجید جلالی را دنبال کنند. سرمربی سابق پاس تهران، فولاد خوزستان، سایپا و پیکان طی این سال‌ها همواره بازیکنانی قابل اعتنا برای معرفی به فوتبال ایران داشته است. بازیکنانی که توانسته‌اند لیگ را تحت تاثیر عملکرد کیفی خود قرار دهند و در مسیر ستاره شدن قاب تیم‌های مدعی را نیز بدزدند.


مجید جلالی که در نیم فصل به سمت سرمربیگری نساجی مازندران دست یافت، با توجه به شرایط این تیم در جدول، نتوانست به طور کامل روی این پروژه موردعلاقه‌اش تمرکز کند و بیشتر تلاش داشت با سود بردن از بازیکنان باتجربه به دنبال دستیابی به امتیاز بقا باشد. اکنون اما با نهایی شدن این پرونده و حضور آنها در فصل آینده رقابت‌ها، باید در انتظار چهار هفته ویژه از سوی سرخ‌های قائمشهری ماند و باید دید بازیکنان بومی و غالبا جوان و جویای نام آنها قادر هستند لیگ را در این فصل کوتاه تحت تاثیر نام خود قرار دهند.


علی شجاعی، نیما مختاری، محمدامین رضایی، نیما میرزازاد از جمله ستاره‌های جوان این تیم محسوب می‌شوند که سابقه حضور در تیم امید ایران را نیز دارا هستند. هرچند در مقطعی با توجه به فشردگی بازی‌ها و تداخل با اردوهای تیم امید، جواد نکونام مانع از حضورشان در جمع تیم امید شد. شجاعی بازیکن تکنیکی خط میانی نساجی البته فرصت بیشتری برای خودنمایی در ترکیب این تیم به خود اختصاص داده است و توانسته در 13 بازی برای این تیم به میدان برود. در حضور دو گلر جوان اما حامد لک با تجربه بالاتر خود شانس بیشتری نسبت به میرزازاد و همچنین رضایی از آن خود کرده است. هرچند در مقطعی از فصل این رضایی بود که توانست شانس بازی خوبی از آن خود کند و نمایش موفقی نیز به جا گذاشت تا از او به عنوان گلر آینده دار این تیم یاد شود.


نفر بعدی در این لیست نیما مختاری است؛ هافبکی که علیرغم جوانی تجربه مناسبی در لیگ برتر از آن خود کرده است. این هافبک شوتزن و فیزیکی در خط میانی، سابقه حضور در داماش گیلان در زمان حضور این تیم در لیگ برتر را در کارنامه دارد و همچنین زیر نظر فیروز کریمی و فراز کمالوند نیز در گسترش فولاد به بازی در لیگ برتر پرداخته است. مختاری که سابقه حضور در رده پایه‌های تیم ملی را در کارنامه دارد، با نظر نکونام فرصت حضور در نساجی را به دست آورده و علیرغم جوانی به نظر می‌رسید با کیفیت مناسب فنی خود بتواند نمایش موفقی را در این تیم به خود اختصاص دهد. اکنون این بازیکن چهار هفته فرصت دارد تا با کسب اعتماد مجید جلالی در ترکیب سرخ‌های قائمشهری حضور یابد. جدال برابر استقلال خوزستان که از کمترین شانس برای بقا برخودار است شاید بزرگترین فرصتی باشد که مجید جلالی برای جوانان تیمش در نظر داشته باشد تا آنها را برای آزمون بزرگ فصل آینده مهیا کند. باید دید این بازیکنان قادر به پاسخ دادن به این اعتماد خواهند بود و در تمرینات پیش رو با انگیزه و روحیه بالای خود سرمربی را مجاب به این انتخاب خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها