کد خبر : 1606396 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 19:11 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه های مورینیو به حذف سیتی از لیگ قهرمانان

ژوزه مورینیو، سرمربی اسپانیایی و سابق یونایتد، در مورد صعود آژاکس و تاتنهام به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد.

طعنه های مورینیو به حذف سیتی از لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو که در هفته های اخیر اظهارنظرهای فراوانی در مورد اتفاقات فوتبال در سراسر اروپا داشته، مدعی شد آژاکس و تاتنهام هر دو کار بزرگی انجام داده اند اما فرق آنها این است که آژاکس قدرت های سنتی اروپا را حذف کرده اما تاتنهام مقابل تیمی پیروز شده که کارنامه درخشانی در لیگ قهرمانان ندارد و اینگونه به سیتیزن ها طعنه زده است.

 

مورینیو گفت: "هنگامی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدید، هر یک از تیم ها 25 درصد شانس قهرمانی دارند، پس اگر آژاکس یا تاتنهام در لیگ قهرمانان موفق به کسب عنوان شوند برای من جای تعجب نیست.

 

1351087

 

خب شاید ابتدا کمی از صعود این دو تیم شگفت زده شدم، اما این اتفاق شوکه کننده نیست و حالا آنها در نیمه نهایی هستند و یکی از بین آژاکس یا تاتنهام به فینال هم می رود. آژاکس و تاتنهام حالا هر دو رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان را در سر می پرورانند و با توجه به عملکردشان حق چنین کاری هم دارند.

 

آژاکس از نظر من قاتل تیم های بزرگ بود اما نمی توانیم تاتنهام را نیز اینگونه بنامیم زیرا منچسترسیتی هیچ پیشینه ای در موفقیت در لیگ قهرمانان نداشته، اما آنها یک تیم بزرگ در کشور انگلیس هستند و تاتنهام نیز 50 درصد برابر سیتی شانس صعود داشت."

دیدگاه‌ها