کد خبر : 1606408 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 20:36 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 3 – 0 بیلبائو؛ بی رحم مثل کریم!

رئال مادرید موفق شد با درخشش کریم بنزما بیلبائو را مغلوب کند.

رئال مادرید 3 – 0 بیلبائو؛ بی رحم مثل کریم!


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که نمایش خیلی خوبی ارائه نداد، با تکیه بر درخشش کریم بنزما و هت تریک او موفق شد بیلبائو را در برنابئو مغلوب کرده و با  حفظ فاصله 4 امتیازی با اتلتیکومادرید، همچنان به کسب نایب قهرمانی در لالیگا امیدوار باشد.

 

رئال مادرید در همان دقایق ابتدایی و با نفوذ لوکاس واسکز می توانست صاحب موقعیت گلزنی شود اما ارسال خطرناک او توسط مدافعان بیلبائو دفع شد. در دقیقه 14 و روی حرکت تیمی بازیکنان رئال مادرید، مارسلو در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه بیلبائو به بیرون رفت.

 

1399898

 

در ادامه اگرچه توپ و میدان در اختیار رئال مادرید بود، اما این تیم در خلق حتی یک موقعیت نصفه و نیمه گلزنی نیز ناکام ماند و نمایش این تیم حوصله حاضران در برنابئو را سر برده بود.

 

این روند تا پایان نیمه اول نیز ادامه یافت و رئال مادرید بدون زدن حتی یک ضربه در چارچوب و ارائه نمایشی ضعیف در نهایت به تساوی بدون گل در 45 دقیقه نخست برابر بیلبائو رضایت داد.

 

اما بر خلاف نیمه اول، رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 47 موفق شد به گل اول دست یابد. ارسال تماشایی و دقیق مارکو آسنسیو از سمت چپ با ضربه سر محکم کریم بنزما همراه شد تا یکی از معدود بازیکنان آماده رئال مادرید در این فصل گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

1399899

 

1399900

 

در دقیقه 49 و روی ارسال دوباره آسنسیو، رئال مادرید باز هم صاحب فرصت شد اما ضربه مودریچ به مدافعان بیلبائو برخورد کرد.

 

لحظاتی بعد این بار مارسلو اقدام به ضربه زدن کرد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 68 آسنسیو خودش برای گلزنی اقدام کرد اما ضربه او در اختیار سنگربان بیلبائو قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 76 رئال مادرید به گل دوم هم رسید. روی ارسال کرنر مودریچ و خروج اشتباه گلر بیلبائو، این بار بنزما با پروازی بلند دروازه را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کرد.

 

در دقیقه 84 براهیم دیاز با ضربه ای زمینی دروازه بیلبائو را تهدید کرد اما توپ او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 89 گرت بیل در موقعیتی تک به تک با ضربه چیپ می توانست گلزنی کرد اما توپ او به بالای دروازه رفت.

 

اما در دقیقه 90 بنزما موفق شد با بهره گیری از خروج اشتباه دروازه بان بیلبائو و ضربه ای از راه دور، دوباره گلزنی کرده و در نهایت رئال مادرید با هت تریک بنزما به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها