کد خبر : 1606428 | 01 اردیبهشت 1398 ساعت 23:06 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

روحیه بالایی برای این دیدار داریم؛

یوسف عنبر: بازی با پرسپولیس ۶ امتیازی است

سرمربی تیم الاهلی عربستان از روحیه بالای بازیکنانش برای دیدار شش امتیازی مقابل پرسپولیس خبر داد.

یوسف عنبر: بازی با پرسپولیس ۶ امتیازی است

به گزارش ورزش سه، یوسف عنبر که پس از برکناری خورخه فوساتی به عنوان سرمربی تیم الاهلی عربستان معرفی شده، امروز در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: در این بازی یک هدف اصلی داریم و آن هم کسب سه امتیاز است تا فاصله مان را با دیگر تیم های گروه کم کنیم.

 

او افزود: روز جمعه در لیگ مقابل الوحده پیروزی خوبی کسب کردیم و این باعث بالا رفتن روحیه تیم قبل از دیدار مهم آسیایی شد.

 

عنبر درباره دیدار مقابل پرسپولیس گفت: بازی ما با این تیم ۶ امتیازی است و برد در آن به تیم یک روحیه خیلی عالی می دهد. ما با ۶ امتیاز می توانیم حتی صدرنشین گروه شویم و برنامه آسیایی مان را به خوبی پیش ببریم.

 

نقاط ضعف و قوت حریف را رصد کرده ایم. بر خلاف غیبت برخی از بازیکنان، فکر می کنم باید بازی را با بهترین قوای فنی و بدنی انجام دهیم چون مسابقات آسیایی سخت است و نیاز به آمادگی کامل بازیکنان دارد.

 

او همچنین گفت : همه ما می دانیم که بازی بسیار سختی در پیش رو داریم اما با این حال ما برای هر سه امتیاز این دیدار به میدان خواهیم رفت. تمام بازیکنان از اهمیت این دیدار آگاه هستند و می دانند که این بازی تاثیر زیادی درحل معادلات گروه خواهد داشت.


 وی که اخیرا به جای خورخه فوساتی اروگوئه ای هدایت الاهلی را برعهده گرفته است در ادامه افزود: من بازی قبلی  که منجر به شکست تیم ما شد را به خوبی دیدم، اما در این بازی تلاش خواهیم کرد که خطاهای خودمان را اصلاح کنیم تا با پیروزی به وطن خود بازگردیم.


وی در خصوص نحوه قراردادش با تیم فوتبال الاهلی نیز خاطر نشان کرد: من یک مربی حرفه ای و درعین حال فرزند الاهلی هستم که فکرمی کنم تجربه ای که درهمه این سال ها به دست آوردم به کمکم خواهد آمد و سعی خواهم کرد با کمک همه بازیکنان و دیگر اعضای باشگاهمان روزهای خوبی را رقم بزنیم. ضمنا باید از رییس باشگاه هم به خاطر اعتمادی که به شخص من دارد تشکر کنم.


این در حالی است که یوسف عنبر تا به حال در چهار مقطع به عنوان سرمربی، هدایت الاهلی عربستان را برعهده گرفته است. او در اولین تجربه به جای مربی بلژیکی به نام لوکا به این باشگاه آمد و با شکست الاتحاد موفق به گرفتن جام ولیعهد عربستان شده است، در مرتبه دوم سال 2003 جانشین یک مربی آلمانی شده است، و در بار سوم هم به جای گوئدی و همچنین در فصل جاری جانشین خورخه فوساتی شده است.

دیدگاه‌ها