کد خبر : 1606502 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 12:47 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی حساس و تعیین کننده برابر الوصل امارات

یک روز مانده به مهم‌ترین بازی فصل برای سبزها

روز سه شنبه ذوبی ها باید در خانه به مصاف تیم الوصل امارات بروند. دیداری که سه امتیاز آن می تواند متضمن صعود سبزها به مرحله بعدی این رقابت ها باشد.

یک روز مانده به مهم‌ترین بازی فصل برای سبزها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان علیرضا منصوریان باید در اولین بازی دور برگشت خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوصل امارات بروند. این دیدار که روز آینده و از ساعت 20 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود می تواند مهم ترین و حساس ترین بازی این تیم در یک سال اخیر باشد.


نکته جالب توجه برای این تیم اصفهانی اینکه آنها در صورت برتری می توانند صعود خود به مرحله بعدی رقابت ها را قطعی کنند و به همین دلیل تمام تدابیر لازم برای بازیکنان و عوامل ذوبی ها اندیشیده شده است تا بتوانند همانند بازی رفت تیم اماراتی را زمین گیر کنند.


ذوب آهنی ها در صورت برتری برابر تیم الوصل می توانند تعداد امتیازات خود را به عدد 10 برسانند و به همین دلیل به نام یکی از دو تیم صعودکننده به مرحله بعدی رقابت ها معرفی شوند. این در حالیست که اگر الوصلی ها نتوانند مقابل تیم ایرانی امتیازی به دست بیاورند همچنان در قعر جدول باقی می مانند و ناکامی خود در این دوره از رقابت ها و حذف از بازی ها را رسمی می کنند.


تیم ذوب آهن ایران از ساعت 20 روز آینده در ورزشگاه فولادشهر اصفهان باید از تیم الوصل امارات پذیرایی کنند.

دیدگاه‌ها