کد خبر : 1606558 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 17:11 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه بازیکنان تاثیرگذارم هستند

ریجکمپ: ذوب‌آهن آخر شانس صعود ماست!

سرمربی اهل رومانی تیم الوصل می‌گوید که بازی فردا آخرین شانس آن‌ها برای صعود از گروه خواهد بود.

ریجکمپ: ذوب‌آهن آخر شانس صعود ماست!

به گزارش "ورزش سه"، ریجکمپ سرمربی تیم الوصل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن ایران گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن بازی بسیار مهمی برای ماست و شاید آخرین امید ما برای صعود به مراحل بالاتر. از این جهت برای هر دو تیم بازی مهمی می‌شود و ما همه‌ی تلاش‌مان را برای پیروزی به کار می‌بندیم. بازی فردا با نتیجه صفر - صفر شروع می‌شود و دو تیم از شانس 50 - 50 برخوردارند. ما در بازی قبل روی اشتباهات فردی باختیم، اما هر دو تیم برای بازی فردا به دنبال پیروزی هستند, اگرچه ذوب‌آهن از حضور هوادارانش بهره می‌برد، اما همه چیز در این بازی 50 - 50 خواهد بود.


سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات با اشاره به اشتباهات بچه‌گانه تیمش در بازی رفت، گفت: امیدوارم اشتباهات بازی قبل تکرار نشوند. همچنین امیدوارم بازی را خوب شروع کنیم و خوب هم پیش ببریم.


ریجکمپ در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر تمدید قراردادش که اخیراً انجام شده است, گفت: اهمیت تمدید قرارداد من برای شما چیست؟!


وی راجع به آمادگی بازیکنانش در بازی فردا مقابل ذوب‌آهن گفت: تمام بازیکنان تأثیرگذار تیمم برای پیروزی در بازی فردا حضور خواهند داشت. البته ما یک بازیکن داریم که به دلیل دریافت کارت قرمز, فردا او را در اختیار نخواهیم داشت. چند بازیکن هم داریم که مصدومیتی جزئی دارند، اما با آمادگی کامل پا به میدان می‌گذاریم و با احترامی که برای ذوب‌آهن قائلیم برای برد به میدان خواهیم رفت.


سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات درباره شناختش از تیم ذوب‌آهن گفت: این برای دومین بار نیست که من مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرم. ما در گذشته با تیم الوحده با این تیم دیدار کرده بودیم. می‌خواهم فقط تأکید کنم که ذوب‌آهن بازیکنان بسیار خوب و جنگنده‌ زیادی دارد و باید توان‌مان را مقابل آنها افزایش دهیم. این بازی یک نبرد و مصاف با جدیت تمام است و این باعث می‌شود که ما برای کسب پیروزی به زمین برویم.

دیدگاه‌ها