کد خبر : 1606569 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 17:48 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

استقبال ویژه قرمزها از بازی پرسپولیس- سپاهان

هواداران تیم پرسپولیس استقبال ویژه از بلیت فروشی اینترنتی بازی پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند و بلیت جایگاه و روبروی جایگاه را به پایان رسانده اند.

استقبال ویژه قرمزها از بازی پرسپولیس- سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، این هفته تیم های پرسپولیس و سپاهان در دیداری حساس به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در شرایطی انجام می‌شود که پرسپولیس در صورت کسب سه امتیاز در آن، راه زیادی را تا قهرمانی خواهد رفت و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

باتوجه به همین حساسیت، هواداران پرسپولیسی ها شوق و ذوق زیادی برای حضور در ورزشگاه داشته اند و از زمانی که سامانه بلیت فروشی،کار خود برای این بازی را آغاز کرد، عده زیادی از هواداران پرسپولیس اقدام به خرید بلیت کردند و کار تا جایی پیش رفت که در فاصله چند روز تا این مسابقه، بلیت قسمت جایگاه و روبروی جایگاه به اتمام رسید!

باشگاه پرسپولیس پیش بینی کرده که باید روز مسابقه هیچ بلیتی در ورزشگاه فروخته نشود و از هواداران این تیم مخصوصا آن هایی که از شهرهای دیگر قرار است به تهران بیایند، درخواست داشته تا حتما با بلیت اینترنتی به استادیوم آزادی بروند.

 

پرسپولیس هم اکنون ۵ امتیاز از سپاهان پیش است و با کسب سه امتیاز از این تیم، به نوعی تنها برد مقابل ماشین سازی را برای کسب قهرمانی می‌خواهد. در این سال ها دیدارهای پرسپولیس و سپاهان مسابقات جذابی بوده اند اما شاید این بار تقابل زردهای اصفهان و قرمزهای تهران، چیزی مثل دیدار لیگ هفتم این دو تیم شود.

دیدگاه‌ها