کد خبر : 1606610 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 20:40 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

تنها ۴۴۰ بلیت برای قرمزها؛

دردسر بزرگ برای هواداران پرسپولیس در دبی

هزاران پرسپولیسی پشت درهای ورزشگاه آل مکتوم دبی منتظر هستند تا وارد ورزشگاه شوند.

دردسر بزرگ برای هواداران پرسپولیس در دبی

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که نیمه اول بازی پرسپولیس و الاهلی به دقایق پایانی خود نزدیک شده است اما همچنان هواداران پرسپولیس در پشت در ورزشگاه قرار دارند و مجوز حضور را پیدا نکرده اند. در همین خصوصا افسر رسانه ای این مسابقه به خبرنگار ورزش سه گفت: باتوجه به این که پرسپولیس در این بازی میهمان است تنها ۴۴۰ هوادار می‌تواند در ورزشگاه داشته باشد و اگر این تیم میزبان بود، هر تعداد هوادار از این تیم می‌توانست به ورزشگاه بیاید و حتی استادیوم را پر کنند.

 

این در حالی است که حتی جایگاه مدنظر تیم میهمان نیز هنوز پر نشده و سه ردیف از جایگاه پرسپولیسی ها خالی است اما در بیرون ورزشگاه اجازه حضور به بیش از هزار پرسپولیسی داده نمی‌شود. لحظه به لحظه نیز بر جمعیت بیرون ورزشگاه افزوده شده و آن ها از معطلی موجود ناراحت هستند.

پرسپولیسی های داخل ورزشگاه به شدت تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند و جو ورزشگاه در اختیار ایرانی هاست. طرفداران الاهلی اما کاملا قابل شمارش هستند و به نظر می‌رسد تنها ۴۳ هوادار از این تیم در ورزشگاه آل مکتوم حضور دارند.

 

همچنین مشخص است که هیچ سازماندهی برای هواداران الاهلی وجود ندارد و این باشگاه عربستانی هیچ فعالیت خاصی برای استفاده از امتیاز میزبانی انجام نداده است.

دیدگاه‌ها