کد خبر : 1606614 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 20:54 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاهی آشنا برای ایرانی ها؛

نبرد سرنوشت‌ساز پرسپولیس در استادیوم متروکه

تیم پرسپولیس در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی میهمان الاهلی عربستان است؛ همان استادیومی که علی دایی، ایمان مبعلی و... در آن برای الشباب توپ زدند.

نبرد سرنوشت‌ساز پرسپولیس در استادیوم متروکه

به گزارش "ورزش سه"، تیم الاهلی عربستان ورزشگاه آل مکتوم دبی را برای میزبانی از تیم پرسپولیس انتخاب کرد تا بازیکنان ایرانی یک بار دیگر در این استادیوم به میدان بروند. این ورزشگاه، پیش تر استادیوم اختصاصی تیم الشباب امارات بود. تیمی که بازیکنان ایرانی نسبتا زیادی را در اختیار داشت و در مقاطع مختلف با ایرانی ها به موفقیت رسید.

 

الشباب که یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال امارات به شمار می‌رود، مهرداد اولادی، ایمان مبعلی، علی دایی، مهرداد میناوند و... را به عنوان بازیکنان ایرانی روزگاری در ترکیب خود داشت و یک فصل با حضور مبعلی توانست به نتایج فوق العاده ای برسد. آن ها با مربیگری سرزوی برزیلی و حضور مغز متفکری چون مبعلی به قهرمانی دست یافتند.

 

پس از ادغام باشگاه الشباب و الاهلی به خاطر مشکلات مالی و بحران های اقتصادی، این استادیوم به ورزشگاه متروکه تبدیل شده و مسابقه خاصی در آن برگزار نمی‌شود و جزو ورزشگاه های سطح پایین امارات است اما با این حال همچنان کیفیت چمن قابل قبولی دارد و باوجود کچلی در برخی نقاط، از سطح همواری برخوردار است. میتوان گفت کیفیت آن از بسیاری استادیوم های لیگ برتر ایران بهتر است.

دیدگاه‌ها