کد خبر : 1606625 | 02 اردیبهشت 1398 ساعت 21:24 | 88.1K بازدید | 0 دیدگاه

چاره ای جز بازگشت به رئال مادرید نیست

متئو کواچیچ، هافبک کروات چلسی، در تابستان امسال دوباره به رئال مادرید باز خواهد گشت.

چاره ای جز بازگشت به رئال مادرید نیست


به گزارش "ورزش سه"، فصل برای متئو کواچیچ در چلسی خوب پیش نرفته و این هافبک کروات در بسیاری از بازی ها نیمکت نشین بوده و عملکرد او مورد انتقاد رسانه های جزیره نیز قرار گرفته تا بازگشت به برنابئو، تنها راه چاره پیش روی او در تابستان باشد.

 

قرارداد قرضی و یک ساله متئو کواچیچ در ماه ژوئن به اتمام خواهد بود و در حال حاضر اتلتیکومادرید تنها مشتری جدی این بازیکن است، اما طبق ادعای کادناسر، رئال مادرید علاقه ای به فروش بازیکن به رقیب همشهری خود نداشته و زین الدین زیدان علاقمند است فصل بعد کواچیچ را در فهرست خود در اختیار داشته باشد.

 

1400101

 

اینتر، تیم سابق کواچیچ نیز دیگر تیمی است که برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده اما بعید به نظر می رسد رئال مادرید تمایلی به فروش کواچیچ داشته باشد و با توجه به عدم تمایل چلسی به تمدید، احتمالا فصل بعد هافبک کروات در برنابئو به میدان خواهد رفت.

 

اما شرایط در مورد خامس رودریگز، دیگر بازیکن قرضی رئال مادرید که در بایرن مونیخ بازی می کند متفاوت بوده و زیدان علاقه ای به قرار دادن او در فهرست تیمش برای فصل بعد ندارد و علیرغم عدم ادامه همکاری با بایرن مونیخ، آینده خامس در برنابئو رقم نخواهد خورد و گزینه فروش این هافبک کلمبیایی بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ها