کد خبر : 1606899 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 22:37 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

العین در یک قدمی حذف با شکست برابر الدحیل؛

آتش‌بازی دوباره العمز علی در خاک امارات

الدحیل قطر با بازی تاثیرگذار ستاره ملی پوش خود موفق به شکست العین امارات شد.

آتش‌بازی دوباره العمز علی در خاک امارات

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته چهارم گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم ۴ امتیازی الدحیل قطر از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در استادیوم هزاع بن زاید، مهمان تیم قعرنشین العین امارات بود.

 

المعز علی که در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا تنها یک بازی در دیدار رفت برابر العین امارات انجام داده و هیچ گلی به ثمر نرسانده بود، تنها با گذشت سه دقیقه از مسابقه امشب روی ارسال کوتاه ادمیلسون جونیور از سمت راست محوطه جریمه، با ضربه سر توانست گلزنی کند و الدحیل را در شروع بازی پیش بیاندازد.

 

1400335

 

الدحیل با برتری یک بر صفر به رختکن رفت، اما العین که به دنبال پیروزی و زنده کردن شانس‌های صعود از مرحله گروهی بود، در نیمه دوم ۲ تغییر هجومی انجام داد ولی آنها در شرایطی که برای زدن گل تلاش می‌کردند، در دقیقه ۶۶ روی یک ضد حمله سریع از سمت چپ زمین و انجام یک کار تیمی، با پاس المعز علی، رها کردن توپ توسط ناکاجیما و ضربه تمام کننده یوسف العربی به گل دوم دست یافتند.

 

در ادامه بازی تلاش العین برای جبران نتیجه بی‌ثمر بود تا الدحیل در شب درخشش دوباره فوق ستاره خود به برتری ۲ بر صفر در زمین العین امارات دست پیدا کند و با ۷ امتیاز، پشت سر الهلال عربستان ۹ امتیازی، در رده دوم جدول گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

 

1400336

 

العین امارات نیز که در سه دیدار اخیرش تنها دو تساوی برابر استقلال ایران و الدحیل قطر کسب کرده بود، با شکست امشب ۲ امتیازی و در قعر جدول گروه C ماند تا به دلیل فاصله ۵ امتیازی با الدحیل و ۷ امتیازی با الهلال، شانس صعود به مرحله دوم را تقریبا از دست بدهد؛ ضمن اینکه استقلال با ۴ امتیاز تیم سوم جدول این گروه است.

 

المعز علی در حالی امشب نخستین گل خود در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند که در اولین بازی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا نیز برابر لبنان موفق به انجام این کار شده بود و حالا این کار را دوباره در ورزشگاه هزاع بن زاید العین تکرار کرد.

 

1400337

دیدگاه‌ها