کد خبر : 1606900 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 22:36 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم قدرتمند ترین تیم گروه است

ریجکمپ: از همان نقطه که می‌دانستیم ذوب‌آهن برد!

سرمربی تیم الوصل امارات می‌گوید: ما می‌دانستیم این تیم در ارسال‌ها و کرنر قدرتمند است و ما از همین نقطه ضربه خوردیم.

ریجکمپ: از همان نقطه که می‌دانستیم ذوب‌آهن برد!

به گزارش "ورزش سه" لورنتیو ریجکمپ، سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات در نشست خبری بعد از بازی با ذوب‌آهن گفت: مایل هستم به هر دو تیم برای این نبرد مناسب تبریک بگویم. دو گل زود هنگام به ثمر رسید و نتیجه بازی را تعیین کردند. در حال حاضر ذوب‌آهن به عنوان تیم اول در گروه قرار دارد. دو بازی برای ما باقی مانده است و در ادامه مسابقات تلاش می‌کنیم تا با بهترین نتیجه بازی را به پایان برسانیم.


وی در ادامه گفت: تیم ذوب‌آهن بسیار قدرتمندی است و بازیکنان با کیفیتی دارد. ما می‌دانستیم این تیم در ارسال‌ها و کرنر قدرتمند است و ما از همین نقطه ضربه خوردیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون ما همیشه در هوای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بازی می‌کنیم اما امروز دمای هوا تقریباً ۱۰ درجه بالای صفر بود. تطبیق پیدا کردن با این شرایط برای ما سخت بود. ما دو موقعیت گل داشتیم اما استفاده نکردیم. وقتی در فوتبال دو گل زودهنگام به ثمر می‌رسد روند بازی تغییر می‌کند.


او در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا چیست هم گفت: بازی‌های زیادی از تیم‌های ایرانی ندیدم. نمی‌توانم در این زمینه نظر بدهم چون در جایگاهی نیستم که تیم‌های دیگر را آنالیز کنم. جنگندگی میان بازیکنان ایرانی همیشه وجود دارد. می‌توانم به کاپیتان ذوب‌آهن اشاره کنم که با ۳۶ سال همچنان قدرتمند است و باعث تغییر رویه بازی می‌شود. ذوب‌آهن ۱۰ امتیاز دارد و این نشان می‌دهد شانس اول برای صعود به مرحله بعدی است.

دیدگاه‌ها