کد خبر : 1606946 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 09:53 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار معاون وزیرعلوم با صالحی امیری

معاون وزیر علوم با رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد.

دیدار معاون وزیرعلوم با صالحی امیری

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان با سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار که قراخانلو رییس آکادمی ملی المپیک، شهنازی دبیر کل کمیته، دهخدا رییس فدراسیون دانشجویی، علیزاده، احمدی و صفاری حضور داشتند صدیقی ضمن ارائه گزارش از فعالیتهای مطلوب فدراسیون دانشجویی و ورزش دانشجویی و توجه به مباحث ورزش همگانی و قهرمانی در دانشگاهها مواردی را در خصوص موفقیت ههای ورزش دانشجویی در یونیورسیاد عنوان کرد.

 

وی اظهار داشت: یکی از موارد مهم در دولت فعلی توجه به افزایش سرانه ورزش دانشجویی و فعال تر شدن انجمن ها بود که به خوبی توانستیم در این زمینه گامهای مهمی برداریم.

 

سپس دهخدا رییس فدراسیون دانشجویی به ارائه گزارشی از بازیهای یونیورسیاد دانشجویان و چگونگی آماده سازی تیمهای اعزامی به این رقابتها پرداخته و از همکاری مطلوب فدراسیون دانشجویی  ایران با فیزو و کسب کرسیهای متعدد مواردی را مطرح کرد.

 

صالحی امیری ضمن خیر مقدم به مدعوین عنوان کرد: در حال حاضر 18 کمیسیون مختلف در کمیته فعالیت می کنند که حدود 150 نخبه دانشگاهی در این کمیسیونها فعال هستند و مشکلی برای همکاری با فدراسیون و ورزش دانشجویی وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: البته تنظیم و عقد تفاهمنامه ورزشی بین وزارت علوم و کمیته ملی المپیک در زمینه ورزشی بخصوص بازیهای المپیک 2020 و بهره مندی از پتانسیل ههی نرم افزاری و سخت افزاری در این زمینه جهت حضور تیمهای ورزشی در بازیهای المپیک موجب تقویت کاروان اعزامی به این بازیهها خواهد شد تا دو طرف بتوانند از امکانات یکدیگر در راستای رشد و عالی ورزش بهره ببرند.

 

دیدگاه‌ها