کد خبر : 1606948 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 10:00 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: از اولدترافورد کوچکترین ترسی نداریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دربی امروز منچستر می‌گوید بازیکنانش دیگر از جو اولدترافورد نمی‌ترسند و با حداکثر قوا مقابل منچستریونایتد بازی خواهند کرد.

گواردیولا: از اولدترافورد کوچکترین ترسی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و منچستریونایتد امروز در حالی در دربی حساس شهر منچستر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم می‌روند که نتیجه این بازی برای هر دو تیم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. سیتی برای اینکه بتواند سه هفته مانده به پایان لیگ برتر از لیورپول پیشی گرفته و با اختلاف یک امتیاز در صدر جدول بایستد به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد. در غیر اینصورت کار شاگردان گواردیولا در رقابت نفسگیرشان با لیورپول بسیار دشوار خواهد شد.

 

1400389

 

از سوی دیگر منچستریونایتد هم برای اینکه امیدهایش به کسب سهمیه اروپایی را حفظ کند به کسب سه امتیاز بسیار مهم از این بازی چشم دوخته است.

 

اما وقتی پپ گواردیولا در آستانه بازی حساس امروز دو تیم در کنفرانس خبری خود حاضر شد به دو سوال پرتکرار خبرنگاران جواب داد. اولین سوال درباره این شایعه که آیا پل پوگبا، ستاره یونایتد به سیتی پیشنهاد شده و دوم اینکه آیا جو اولدترافورد برای بازیکنان سیتی ترسناک نبوده و این نمی‌تواند آنها را دچار مشکل کند؟

 

گواردیولا درباره پل پوگبا به خبرنگاران گفت:" نه نه، به هیچ وجه. پل پوگبا بازیکن منچستریونایتد است و به هیچ وجه به ما پیشنهاد نشده است".

 

1399661

 

اما گواردیولا در پاسخ به سوالهایی که درباره جو ورزشگاه اولدترافورد و تاثیر آن بر نتیجه بازی امروز پرسیده می‌شد گفت:" ما هیچ ترسی از اولدترافورد نداریم. نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم ولی واقعیت این است که باشگاه منچسترسیتی در یک دهه گذشته پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته و حالا دیگر برای ما رفتن به اولدترافورد به هیچ وجه ترسناک نیست".

 

گواردیولا در ادامه گفت:" تنها مساله‌ای که برای ما مهم است لیگ برتر و فتح جام قهرمانی است. در این سه فصلی که من هدایت سیتی را به دست دارم ما از آنها بهتر کار کرده‌ایم ولی هدف اصلی ما از این بازی قهرمانی در لیگ برتر است نه شکست دادن منچستریونایتد".

 

دیدگاه‌ها