کد خبر : 1606952 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 10:41 | 35.7K بازدید | 0 دیدگاه

پوگبا به هم‌تیمی‌هایش گفت از یونایتد خواهد رفت

اکیپ مدعی شد پل پوگبا به هم‌تیمی‌هایش در منچستریونایتد گفته که در فصل تابستان این باشگاه را ترک خواهد کرد و یونایتد با انتقال او به رئال مادرید مخالفت نخواهد کرد.

پوگبا به هم‌تیمی‌هایش گفت از یونایتد خواهد رفت

به گزارش "ورزش سه"، نشریه فرانسوی اکیپ با انتشار گزارشی مدعی شد پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به هم‌تیمی‌هایش گفته که قصد دارد در تابستان پیش رو این باشگاه را ترک کند و منچستریونایتد در راه انتقال او به رئال مادرید مانع‌تراشی نخواهد کرد. این در حالی است که شایعات درباره دومین جدایی پوگبا از منچستریونایتد این روزها اوج گرفته و در صورتیکه منچستریونایتد نتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را بدست آورد مسلماً احتمال خروج پوگبا از این باشگاه به مراتب بیشتر خواهد شد.

 

1400392

 

با اینکه باشگاه ایتالیایی یوونتوس هم تمایل زیادی به جذب پوگبا دارد ولی او شخصاً و به صورت علنی اعلام کرده که مایل است به رئال مادرید ملحق شده و با زین‌الدین زیدان کار کند.

 

زیدان هم از آن سو علاقه زیادی به جذب پوگبا دارد و با توجه به اینکه مدیران رئال به زیدان قول داده‌اند برای نوسازی تیم بودجه کلانی در اختیارش خواهند گذاشت بعید است او برای جذب پوگبا با مشکل مالی مواجه شود.

 

1400393

 

پوگبا به دلیل عملکرد خود در منچستریونایتد در فصل جاری با انتقادهای زیادی مواجه است. پوگبا بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل اورتون در روز یکشنبه که با نتیجه 4-0 اتفاق افتاد گفته بود بازیکنان منسچتریونایتد در این بازی با عملکرد ضعیف‌شان به باشگاه بی‌احترامی کرده‌اند.

 

نشریه فرانسوی اکیپ در گزارشی که امروز منتشر کرده مدعی شد که خروج پل پوگبا از منچستریونایتد در فصل تابستان پیش رو برنامه‌ریزی شده و ظاهراً دیگر هیچ امیدی به ماندگار شدن او در اولدترافورد وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها