کد خبر : 1606963 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 10:56 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

تیر خلاص را بازیکن خط خورده شلیک کرد(عکس)

عبدالله ویسی بیشترین نقش را در صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر داشت. او اگر چه تیم را از محمود فکری مدعی تحویل گرفت اما اگر در هفته های اخیر دچار لغزش می شد مثل خیلی از مدعیان بخت صعود را از دست می داد.

به گزارش "ورزش سه"، با این حال رد پای محمود فکری هم در صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر پر رنگ است. به خاطر تیم خوبی که بست. تیمی که موفقیت هایش با آمدن عبدالله ویسی هم ادامه یافت و در نهایت شاهین شهرداری بوشهر بعد از ده سال دوباره به لیگ برتر صعود کرد و این تیم می رود که سومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه کند. این تیم پیش تر با هدایت حمید کللی فرد مربی بومی راهی لیگ برتر شد و در ادامه یک فصل هم در لیگ برتر ماند اما در نهایت به دسته اول سقوط کرد!

 

بعد از سقوط ایرانجوان بوشهر به دسته سوم که خبر تلخی برای برای فوتبال بوشهر بود، تیمی که در سال های اخیر معرفی بازیکنان بزرگی چون مهدی طارمی، دانیال ماهینی، عزت پورقاز و... بود، صعود تیم شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر کام بوشهری ها را شیرین کرد و آنها حالا منتظر حضور دوباره تیم های لیگ برتری در استادیوم شهید بهشتی بوشهر و تشویق بی امان شاهین هستند. در بوشهر مردمان مهربان این شهر عاشقانه شاهین را دوست دارند و عشق به تیم فوتبال در این شهر را می توان با ملوان در انزلی، صنعت نفت در آبادان و نساجی در قائمشهر مثال زد. بطوریکه آخرین بازی خانگی شاهین شهرداری بوشهر نزدیک به 12 هزار تماشاگر داشت و دیروز هم در استادیوم دستگردی تهران نزدیک به 1500 نفر بوشهری از نزدیک نظاره گر بازی شاهین شهرداری بوشهر بودند.

 

شاهین بوشهر

 

اما در بازی دیروز گل تیم شاهین شهرداری بوشهر به سرخپوشان پاکدشت که باعث تثبیت جایگاه تیم در رده دوم و در نهایت صعود به لیگ برتر شد را یک بوشهری زد. محمد محبی بازیکنی که هنوز از سن 20 عبور نکرده است. او با پاس خوبی که از میلاد صارمی گرفت چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند. البته خلق 9 موقعیت گل در کارنامه این بازیکن جوان دیده می شود. بازیکنی که به اردوی تیم امید یکی دوباری دعوت شد اما در لیست نهایی این تیم برای حضور در بازی های مقدماتی المپیک قرار نگرفت و جالب اینکه به همراه تیم های پایه شاهین هم صعود به لیگ برتر را تجربه کرده بود. حضور چنین بازیکنانی در ترکیب تیم نشان می دهد محمود فکری درابتدای فصل یک تیم خوب بست. تیمی که هم با حضور محمود فکری مدعی صعود به لیگ برتر بود و هم عبدالله ویسی و در نهایت هم لیگ برتری شد.

 

فوتبال بوشهر با حضور شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر باز هم می تواند معرف ستاره های جدید به فوتبال کشور باشد.

دیدگاه‌ها