کد خبر : 1606966 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 11:04 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتوری‌ها به دنبال عبور از زمستان تبریز(عکس)

تمرینات تراکتورسازی این روزها با حال و هوای زمستانی برگزار می شود.

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی بعد از پشت سر گذاشتن دو شکست تلخ مقابل سپیدرود رشت و پیکان تهران حال از شانس کمتری برای صدرنشینی دوباره در لیگ برتر و کسب جام قهرمانی برخوردار هستند. با این حال بازیکنان این تیم کارشان را دنبال می کنند و امیدوارند در 4 بازی پایانی بتوانند روزهای خوشی را تجربه کنند.


تمرینات تراکتورسازی این روزها در حالی برگزار می شود که سرما هنوز از تبریز نرفته و بازیکنان مجبور هستند با البسه کاملا زمستانی کار شان را دنبال کنند. از این رو هوای تبریز شباهت زیادی به حال و هوای اردوی تراکتورسازی دارد و به همین خاطر بازیکنان و کادرفنی امیدوارند از روزهای زمستانی تبریز عبور کنند و بتوانند در فولادشهر شکست های قبلی را جبران کنند.


تراکتورسازی روز جمعه نبرد حساسی با ذوب آهنی دارد که این روزها اوج گرفته و در جدول رده بندی خوب بالا آمده است. از این رو آنها در لیگ قهرمانان آسیا هم صعودشان تقریبا مسجل شده و به همین خاطر انگیزه زیادی مقابل تراکتورسازی دارند. باید دید آیا جورج لیکنز می تواند تیمش را ریکاوری کرده و از شرایط بد گذشته به روزهای اوج برگرداند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می دهد.


عکس ها: امیر توپچی پور

 

1400412

 

1400413

 

1400414

دیدگاه‌ها