کد خبر : 1606990 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 13:04 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

امری: بازیکن اشتباه می‌کند، رهایش کنید

اونای امری، سرمربی آرسنال با دفاع از بازیکن تیمش شکودران مصطفی که این روزها به شدت با انتقاد مواجه است گفت همیشه از بازیکنانش در مقابل حملات خارجی دفاع می‌کند.

امری: بازیکن اشتباه می‌کند، رهایش کنید

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی آرسنال، پیش از بازی امروز تیمش با ولوز که برای آرسنالی‌ها که در تلاش هستند به جمع چهار تیم اول جدول لیگ برتر راه یافته و سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آورند از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، فرصت را برای دفاع تمام‌قد از شکودران مصطفی، مدافع تیمش که این روزها به شدت با انتقاد هواداران روبرو است مغتنم دانست و گفت دفاع از بازیکنانش را همیشه وظیفه خود می‌داند.

 

مصطفی 27ساله که از سال 2016 با قراردادی 35 میلیون پوندی از والنسیا به آرسنال منتقل شده بعد از شکست 3-2 هفته پیش توپچی‌ها مقابل کریستال پالاس که روی دو گل حریف با اشتباهات خود مقصر بود هدف تندترین حملات از سوی هواداران آرسنال قرار گرفت. ولی امری با دفاع از این بازیکن آلمانی می‌گوید به کیفیت فوتبالی او ایمان دارد.

 

1400442

 

امری در این باره گفت:" من همیشه سعی می‌کنم از بازیکنانم دفاع کنم. مصطفی بازیکن خیلی خوبی است. یک دفاع وسط درجه یک. او استاد تکل رفتن است و تکل‌های موفق متعددش را کسی نمی‌بیند ولی به محض اینکه یکی دو تکل او موفق نمی‌شود همه آن را می‌بینند و به شدت به مصطفی حمله‌ور می‌شوند".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت:" برای مثال در بازی مقابل واتفورد، مصطفی از همه بازیکنان میدان یک سر و گردن بهتر بازی کرد. همه توپهای هوایی را زد و آمار فوق‌العاده‌ای داشت. روز یکشنبه هم البته در مقابل کریستین بنتکه برای مصطفی زدن همه توپهای هوایی ممکن نبود ولی باز هم او آماری پنجاه پنجاه داشت. نباید به خاطر یکی دو اشتباه یک بازیکن را اینطور مورد حمله قرار داد".  

 

 

دیدگاه‌ها