کد خبر : 1607119 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 22:22 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: از مسی و رونالدو هم انتقاد می شود

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، معتقد است حتی از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم انتقاد می شود.

دیبالا: از مسی و رونالدو هم انتقاد می شود

 

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند با انتقال رونالدو به یوونتوس، دیبالا دچار افت محسوسی شده و نقش وی در ترکیب بیانکونری کمرنگ تر از گذشته گشته است، اما دیبالا به تمجید از ستاره 34 ساله یووه پرداخته و معتقد است اخلاق رونالدو در رختکن مانند دیگر بازیکنان یوونتوس است.

 

دیبالا گفت: "زندگی بازیکنان مانند یک ترن هوایی است زیرا یک روز شما بهترین هستید و فردایش به بازیکنی بی مصرف تبدیل می شوید و حفظ تعادل آسان نیست. این اتفاق برای همه، حتی بازیکنانی مانند مسی و رونالدو که عملکرد فوق العاده داشته اند نیز رخ می دهد و آنها نیز هم مورد انتقاد قرار می گیرند.

 

1396966

 

شماره 10 یوونتوس؟ زمانی که سرمربی این شماره را به من پیشنهاد داد، من در مورد آن فکر کردم، اما شما نمی توانید چنین پیشنهادی را رد کنید. پوشیدن شماره 10 یوونتوس برای من یک افتخار و مسئولیت بزرگ است و باید ثابت کنم که شایستگی پوشیدن این شماره را دارم.

 

انتقال رونالدو به یوونتوس؟ هیچکس و حتی بازیکنان نیز تصور رخ دادن این اتفاق را نمی کردند و حتی ما هم حس می کردیم که این فقط یک تیتر برای روزنامه ها است. کریستیانو یک انسان ساده بوده که او تصویر، شخصیت و سبک بازی خود را در زمین دارد اما در رختکن، رونالدو مانند دیگران بوده و دوست دارد با همه شوخی کند."

دیدگاه‌ها