کد خبر : 1607256 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 17:34 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با کوریره دلا سرا

دیبالا: فکر می کردم انتقال رونالدو شوخی است

کریستیانو رونالدو تابستان گذشته با انتقالی 112 میلیون یورویی رئال را به مقصد یوونتوس ترک کرد.

دیبالا: فکر می کردم انتقال رونالدو شوخی است

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی باور داشت که کریستیانو رونالدو رئال را ترک کرده و به یوونتوس برود؛ اما در نهایت انتقالی که بسیار هم جنجالی بود، به حقیقت پیوست. فوق ستاره پرتغالی در اولین فصل حضورش در یوونتوس، تنها به قهرمانی سری آ دست یافت و نتوانست با بانوی پیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

 

 

1400794

 

 

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس که رابطه ای دوستانه به رونالدو دارد، در مورد او به کوریره دلا سرا گفت:« هیچکس تصور نمی کرد رونالدو از رئال جدا شود و خودم هم فکر نمی کردم چنین اتفاقی رخ دهد. در ابتدا فکر می کردم این یک شوخی بزرگ است و تنها شایعاتی از سوی رسانه هاست. حالا که رونالدو را به خوبی می شناسم، باید بگویم که شخصیتی دوستانه و ساده دارد. او در زمین فوتبال یک چهره بزرگ و جهانی است ولی در رختکن با همه خوب است و شوخی می کند. او بر خلاف چیزی که به نظر می رسد، مغرور نیست.»

 

دیبالا در مورد شرایط خودش در یوونتوس نیز گفت:« شرایط فوتبالیست ها مثل رولت روسی است. یک روز در اوج هستید و یک روز بازیکنی غیرمفید برای تیم. این برای همه پیش می آید و حتی فوق ستاره هایی چون مسی و رونالدو هم از تیغ انتقادات در امان نیستند.

وقتی شماره 10 یوونتوس به من پیشنهاد شد، نمی توانستم آن را رد کنم؛ چرا که افتخار بزرگی برایم بود. هر روز سخت تمرین می کنم و دوست دارم کارهای جدیدی برای تیم انجام دهم. اهدافی بلندمدت و کوتاه مدت را در نظر می گیرم و معتقدم هر کسی برای فراتر رفتن از حد خودش، نیاز به کمی شجاعت بیشتر دارد.»

 

دیدگاه‌ها