کد خبر : 1607265 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 18:50 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

سامپائولی: مسی از دست آرژانتینی ها عذاب می کشد

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین از دلایل عدم درخشش مسی با پیراهن تیم ملی آرژانتین سخن گفت.

سامپائولی: مسی از دست آرژانتینی ها عذاب می کشد

به گزارش "ورزش سه"، خورخه سامپائولی در جام جهانی 2018 سرمربی تیم ملی آرژانتین بود و با این تیم به توفیقی دست پیدا نکرد. آلبی سلسته در یک هشتم نهایی با شکست برابر فرانسه، وداعی زودهنگام با جام جهانی داشت و کمی بعد سامپائولی از سرمربیگری آرژانتین برکنار شد و جای خود را به لیونل اسکالونی داد.

 

سامپائولی که در حال حاضر هدایت سانتوس برزیل را بر عهده دارد، در مورد لئو مسی و عدم درخشش او با پیراهن آرژانتین گفت:« مردم کشورم نمی توانند از تماشای بازی های مسی به اندازه هواداران بارسا لذت ببرند. مسی هم نمی تواند با پیراهن آرژانتین، توانایی های واقعی اش را به دنیا نشان بدهد. ما ملتی هستیم که از ویران کردن بیشتر از موفقیت خوشحال می شویم.»

 

سامپائولی ادامه داد:« افتخار می کنم که مقطعی مربی بهترین بازیکن دنیا بودم. شاید هم بهترین بازیکن تاریخ. مسی 600 گل در اروپا به ثمر رسانده و همه رکوردها را شکسته است؛ اما زمانی که به آرژانتین می آید، به صورت خودکار از او انتقاد می شود. لئو کیفیتی بالاتر نسبت به تمام بازیکنان دنیا دارد ولی در آرژانتین بسیاری او را قبول ندارند. فشاری که روی او وجود دارد، بارها باعث شده نتواند همچون پیراهن بارسا در پیراهن آرژانتین هم بدرخشد. او از دست مردم کشورش در عذاب است.»

 

دیدگاه‌ها