کد خبر : 1607294 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 20:36 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

جرج لیکنز: ذوب‌آهن تیم خطرناکی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و این را نتایج این تیم هم نشان می‌دهد و فردا می‌تواند بازی خطرناکی برای ما باشد.

جرج لیکنز: ذوب‌آهن تیم خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از تسنیم جرج لیکنز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از همه خیلی خوشحالم که در شهر اصفهان حضور دارم. از دوستان در بلژیک تعریف این شهر را خیلی شنیده‌ بودم. یک سری ارتباطات بین باشگاه ذوب آهن و تراکتورسازی وجود دارد مخصوصاً بازیکنانی که در تیم تراکتورسازی هستند و سابقه حضور در ذوب‌آهن را دارند. از روزی که من به اینجا آمدم تیم‌های ایرانی را رصد می‌کنم و همه می‌گفتند این تیم خوبی است. می‌خواهم برد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را هم تبریک بگویم. ذوب آهن تیم خوبی است و این را نتایج این تیم هم نشان می‌دهد و فردا می‌تواند بازی خطرناکی برای ما باشد.

 

وی افزود: یک سری از بازیکنان ما سابقه حضور در تیم ذوب‌آهن را دارند مثل اسماعیلی‌فر و پهلوان. در دو بازی قبل هم دیدید که ما بدشانسی آوردیم و امتیازات را از دست دادیم. فردا هم بازی سختی است. در دو بازی قبلی یک سری اشتباهات را دروازه‌بانان انجام دادند اما گذشته‌ها گذشته است و به فکر بازی فردا هستیم. همچنین فردا دومین بازی اخباری است. او هفته گذشته پس از دوری یک ساله در دروازه بود و طبیعی بود آمادگی نداشته باشد اما فردا با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کند و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. در بازی گذشته فرصت‌های زیادی از دست دادیم و کم دقت بودیم و گلی هم که دریافت کردیم روی یک بدشانسی بود. اکبر ایمانی فردا محروم است و قطعا یک نفر را جایگزین او خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید ما در بازی‌های قبلی بازیکنانی را به همین دلیل از دست دادیم و سعی می‌کنیم بازیکنان جدیدی را جایگزین کنیم. نمی‌خواهم در مقابل کسی قرار بگیرم اما در بازی قبلی صحنه ‌ای اتفاق افتاد که پنالتی بود و داور باید پنالتی می‌گرفت. نمی‌خواهم اعتراض کنم. چهار بازی تا انتهای لیگ داریم و به جر پرسپولیس با سایر تیم‌ها یک امتیاز فاصله داریم و می‌خواهیم این امتیاز را جبران کنیم. همچنین باید خودمان را کنترل کنیم و دیگر کارت زرد دریافت نکنیم،‌ هر چند این کار سخت است.

 

سرمربی تیم تراکتورسازی در مورد نقش بازیکنان بزرگ در تیم‌ها تصریح کرد: همانطور که می‌دانید اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان بزرگ تیم ما و تیم ملی هستند و باید از آنها حمایت کنیم. در بازی‌های گذشته انتقادهایی از آن‌ها بود و نمی‌خواهم در مورد آن حرف بزنم، ولی واقعاً این انتقادات وارد نیست. این دو بازیکن شخصیت‌های بزرگی دارند. همانطور که می‌دانید بازی با سپیدرود اتفاقاتی افتاد که ما می‌خواهیم آن را فراموش کنیم، اما در بازی با پیکان فرصت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. فردا با تیم ذوب‌آهنی بازی داریم که در سه بازی قبلی خود هشت گل زده و سه گل دریافت کرده است که این نشان می‌دهد کیفیت بالایی دارد.

 

لیکنز در واکنش به صحبتی مبنی بر اینکه تیم ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و بازی مقابل این تیم را چطور می‌بیند،‌ گفت: در لیگ قهرمانان از ذوب‌آهن حمایت می‌کنیم،‌ چون بازی‌های این تیم جنبه ملی دارد. من از تلویزیون این بازی‌ها را نگاه می‌کنم، اما تنها چیزی که است ما آمده‌ایم از بازی فردا امتیاز بگیریم نه چیز دیگری. ذوب‌آهن امتیازات خوبی از بازی‌های قبل به دست آورده و اعتماد به نفس خوبی دارد. در لیگ قهرمانان بحث حمایت از ذوب‌آهن نیست، بحث حمایت از فوتبال کشور است و باید همه حمایت کنیم تا فوتبال کشور پیشرفت کند. به جای اینکه حسادت کنیم باید به حمایت از تیم‌ها بپردازیم. همچنین از زمانی که من به این تیم آمدم در 9 بازی اول، هفت برد و دو تساوی به دست آوردیم که عملکرد خیلی خوبی بود، اما بعدش باید احساسات خودمان را کنترل کنیم و بتوانیم این عملکرد را ادامه بدهیم. از طرف مقابل ذوب‌آهن در ابتدای لیگ نتایج خوبی به دست نیاورد اما الان خودش را پیدا کرد و هم در لیگ و هم لیگ قهرمانان نتایج خوبی به دست آورده است.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فصل آینده نیز هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده خواهد داشت یا خیر؟ عنوان کرد: این را باید از مالک باشگاه باید بپرسید که من در فصل بعد حضور دارم یا خیر. تنها چیزی که خیلی مهم است، باید تشکر کنم از میزبانی مردم چه در تبریز و چه در هر جای دیگری که رفتم میزبانی خوبی از من داشتند. هیچ وقت در مورد قهرمانی یا نتیجه گرفتن قولی نمی‌دهم. شما نمی‌توانید مصاحبه‌ای از من پیدا کنید که چنین قولی داده باشم. یادتان نرود این باشگاه (تراکتورسازی) در فصل قبل مشکلات زیادی داشته، اما الان یک باشگاه جدید است و فکر می‌کنم در هفت ماه گذشته عملکرد این باشگاه فوق‌العاده بوده است، ولی ما سعی می‌کنیم یک باشگاه خللی خوب و عالی بسازیم و حرفه‌ای‌تر بشویم. همینطور پله به پله جلو برویم و به سطح بالا برسیم. همچنین باید ببینیم چطور یک بازیکن از لیگ پایین به لیگ بالاتر می‌آید و زمان می‌برد تا با شرایط هماهنگ شود، همینطور هم باید یک باشگاه مراحل پیشرفت را طی کند. بازهم می‌گویم نباید فراموش کنیم به غیر تیم پرسپولیس که اختلاف زیادی با سایر تیم‌ها دارد، ما فقط یک امتیاز با تیم‌های دیگر اختلاف داریم و می‌توانیم این فاصله را جبران کنیم. چهار بازی تا انتهای فصل داریم و سعی می‌کنیم از حداکثر توان‌مان استفاده کنیم. فردا یک بازی سخت داریم اما باشگاه تراکتورسازی همیشه بازی‌های سخت را دوست داشته و مشتاق این بازی‌ها است. بازهم در پایان از میزبانی شما تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها