کد خبر : 1607295 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 20:39 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی : امیدواریم در نیمه بالایی جدول بمانیم

سرمربی پیکان با ابراز خشنودی از این پیروزی مقابل پارس جنوبی اعتقاد دارد که این 6 امتیاز در این دو بازی گذشته می تواند خیلی به کمکشان بیاید.

فرکی : امیدواریم در نیمه بالایی جدول بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در ادامه روند رو به رشدش بعد از یک برد شیرین مقابل تراکتور سازی این بار موفق شد پارس جنوبی را در دقایق پایانی شکست دهد و درعین ناباوری تا رده هفتم در جدول رده بندی صعود کند .


حسین فرکی سرمربی تیم پیکان پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در کنفرانس خبری، گفت: « ما امروز سه امتیاز دیگری را ذخیره کردیم، ما در نیم فصل اول از بازی خانگی پیروز نشده بودیم و این اولین بار بود که اتفاق می‌افتد، ضمن اینکه ما دو بازی پی در پی را که سابقه نداشت در نیم‌فصل دوم برنده شویم، امروز به آن دست پیدا کردیم.»


وی در ادامه با اشاره به خستگی ناشی از بازی با تراکتور سازی تبریز اظهار داشت :«  نکته بعدی این است که دیدارهای پارس جنوبی و پیکان معمولاً همیشه پارس جم برنده می‌شد اما امروز ما پیروز شدیم.ما بعد از بازی با تراکتور خسته شده بودیم و خستگی راه در بدن تک تک بازیکنان مانده بود . ما دو گل را دریافت کردیم ولی توانستیم به بازی برگردیم. در نهایت در پایان بازی توانستیم پیروز میدان شویم. »


فرکی همچنین با تعریف و تمجید از تیم پارس جنوبی خاطر نشان کرد:« تیم پارس جم یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و فوتبال خوب و روانی را ارائه می‌کند، آنها خیلی سعی کردند که از شکست فرار کنند، در طول بازی هم موفق شدند. در ادامه بازی بچه‌های ما شرایط بهتری پیدا کردند و ما توانستیم در یک ضدحمله به گل برسیم و بازی را به نفع خودمان تمام کنیم، ما برای این بازی تمام طول هفته را تمرین و تلاش کرده بودیم، همان‌طور که پارس جم با یک صحنه پنالتی به گل رسیده بود ما هم با یک ضربه پنالتی توانستیم نتیجه را 3 بر 2 به سود خودمان به پایان برسانیم.»


وی در خاتمه تصریح کرد:«  ما امیدوار هستیم بتوانیم در جدول نیمه بالای آن باشیم. جایگاه ششم یا هفتم جدول برای ما دور از دسترس نیست، به هر حال در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ما یادمان نمی‌رود که بچه‌های ما در بازی گذشته چقدر جنگنده ظاهر شدند، بچه‌های ما جنگیدند و توانستند در این دو بازی پیروز شوند، این 6 امتیاز خیلی می‌تواند به ما در جدول کمک کند.»

دیدگاه‌ها