کد خبر : 1607302 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 21:22 | 55.3K بازدید | 0 دیدگاه

امانوئل آدبایور:

روایتی جالب از انتقادهای مورینیو نسبت به رونالدو

امانوئل آدبایور، مهاجم توگویی و سابق رئال مادرید، در مورد دوران حضور در این باشگاه صحبت کرد.

روایتی جالب از انتقادهای مورینیو نسبت به رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آدبایور در یک دوره کوتاه نیم فصلی و در اولین فصل حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت رئال مادرید در این تیم بازی کرد و حالا این مهاجم باتجربه در مورد رفتارهای متفاوت سرمربی پرتغالی و آرسن ونگر در دوران حضورش در آرسنال صحبت کرده است.

 

آدبایور گفت: "یک بار بعد از شکست 1-2 در آرسنال، آرسن ونگر وارد رختکن شد و به بازیکنان گفت آرام باشید، ما 65 درصد مالکیت توپ داشتیم و خوب بازی کردیم اما تیری آنری گفت این آمارها برای چه کسی مهم است؟ این تفاوت آنری و ونگر بود.

 

1400819

 

اما یک بار در رئال مارید در نیمه اول سه گل به ثمر رساندیم اما بین نیمه مورینیو به قدری عصبانی بود که به یخچال و تلویزیون لگد زد و بطری آب را پرتاب کرد. یک بار مورینیو در انتقاد از رونالدو به او گفت؛ همه می گویند تو بهترین بازیکن در دنیا هستی اما به نظر من بد بازی می کنی، پس به من نشان بده که بهترین بازیکن دنیا هستی.

 

رونالدو در تمرینات رئال مادرید جوری تمرین می کرد که انگار با فرزندانش در حال بازی کردن است. او با گردن توپ را کنترل می کرد و با کمرش پاس می داد. رونالدو با یک استپ 5 ثانیه توپ را نگه می داشت و این فوق العاده بود. من و سرخیو راموس در باشگاه بدنسازی کمپ تمرینی بودیم که رونالدو گفت آیا فکر می کنید این کار مشکل است؟ ما 5 بار این کار را کردیم اما رونالدو 30 بار.

 

اگر من نیز در دوران جوانی همانند رونالدو انتقادات را می پذیرفتم، تبدیل به بازیکن دیگری می شدم و پیشرفت بیشتری می کردم."

دیدگاه‌ها