کد خبر : 1607341 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 09:38 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال آسنسیو را 180 میلیون یورو هم نمی‌فروشد

با اینکه مارکو آسنسیو در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده‌ای در رئال مادرید داشته ولی مدیر برنامه‌های او می‌گوید رئال هیچ تمایلی برای فروش آسنسیو ندارد.

رئال آسنسیو را 180 میلیون یورو هم نمی‌فروشد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو آسنسیو، مهاجم رئال مادرید در فصل جاری با پیراهن رئال عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و شایعات زیادی درباره ترک رئال توسط او مطرح شده است اما هوراسیو گاگیولی، مدیر برنامه‌های آسنسیو می‌گوید رئال هیچ تمایلی برای فروش آسنسیو نداشته و حتی پیشنهادی 180 میلیون یورویی برای خرید او توسط یک باشگاه دیگر را رد کرده است.

 

آسنسیو در فصل جاری از 42 بازی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان تنها در 20 بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و همین به شایعاتی درباره جدایی او از مادرید دامن زده است. از لیورپول و یوونتوس به عنوان دو باشگاهی که به جذب این ملی‌پوش اسپانیایی علاقه‌مند هستند نام برده شده است.

 

1400865

 

اما مدیر برنامه‌های آسنسیو با رد این شایعات به ESPN گفت:" در سال گذشته پیشنهادات قابل توجهی در حدود 150 میلیون یورو و 180 میلیون یورو برای خرید آسنسیو به باشگاه ارسال شده ولی رئال حتی نخواسته به آنها گوش بدهد. البته علاقه باشگاه‌های بزرگ به مارکو همیشه وجود داشته. باشگاه‌هایی که می‌خواهند بدانند مارکو قصد ترک رئال را دارد یا نه. البته این برای فوتبالیستی در حد و اندازه او طبیعی است".

 

مدیر برنامه‌های آسنسیو در ادامه گفت:" ولی مارکو همیشه گفته که از بازی در رئال مادرید کاملا راضی است و تنها چیزی که روی آن تمرکز دارد موفق شدن با رئال است. مارکو همچنان جوان است و روز به روز بهتر می‌شود و باشگاه هم از حضور او رضایت کامل دارد".

 

دیدگاه‌ها