کد خبر : 1607347 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 10:21 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش احتمال انتقال ژیرو به لیگ فرانسه

بعد از آنکه اولیویه ژیرو اعلام کرد از شرایط خود در چلسی ناراضی است، مدیر ورزشی باشگاه نیس فرانسه تایید کرد که جذب ژیرو برای این تیم فرانسوی وسوسه‌کننده است.

افزایش احتمال انتقال ژیرو به لیگ فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی چندی پیش به صورت علنی از این باشگاه انگلیسی انتقاد کرده و گفت از شرایط خود در این باشگاه لندنی ناراضی و عصبانی است. بعد از شایعات زیادی که بعد از آن درباره باشگاه‌هایی که احتمالاً خواهان جذب ژیرو خواهند بود مطرح شد حالا باشگاه نیس فرانسه می‌گوید این باشگاه برای جذب ژیرو وسوسه شده و گزینه‌های ممکن را بررسی خواهد کرد.

 

ژیرو امسال در رسیدن چلسی به نیمه‌نهایی لیگ اروپا نقش مهمی داشته و در 11 بازی برای چلسی در این رقابتها 10 گل به ثمر رسانده و به سومین بازیکنی تبدیل شده که در تاریخ لیگ اروپا تعداد گلهایشان دو رقمی بوده است. اما ژیرو در لیگ برتر نقش پررنگی برای تیمش نداشته و در این فصل تنها در هفت بازی به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده شده.

 

1397479

 

از چندین باشگاه فرانسوی به عنوان مقاصد احتمالی ژیرو نام برده می‌شود ولی بعد از آنکه هفته گذشته رئیس باشگاه نیس احتمال جذب ژیرو را ممکن دانسته بود حالا مدیر ورزشی این باشگاه درباره انتقال ژیرو به نیس صحبت کرده است.

 

ژریماندی، مدیر ورزشی نیس در گفتگو با نشریه اکیپ گفت:" بله احتمال جذب ژیرو مسلماً برای ما وسوسه‌کننده است. من اولیویه را خیلی خوب می‌شناسم. من یکی از کسانی بودم که در انتقال او از مون‌پلیه به آرسنال نقش داشتند".

 

مدیر ورزشی نیس در ادامه گفت:" ژیرو وقتی در زمین باشد مهاجمی موثر است و خیال تیمش را از بابت گلزنی راحت می‌کند. ما ژیرو را خیلی دوست داریم ولی او تا حالا برای ما غیر قابل دسترس بوده. ولی باید دید ژیرو خودش در نهایت چه تصمیمی برای آینده‌اش می‌گیرد".

 

دیدگاه‌ها