کد خبر : 1607349 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 10:25 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی با دست شکسته مقابل بارسلونا

لژیونر ایرانی غیرت قزاقستان با وجود شکستی دست در فهرست تیمش برابر بارسلونا حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مرحله نیمه نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا امشب در سالن زیبای آلماتی آرنا قزاقستان برگزار خواهد شد که در نخستین مسابقه تیم‌های اینتر مویستار اسپانیا و اسپورتینگ لیسبون پرتغال از ساعت ۱۷:۱۵ و در دومین دیدار تیم‌های غیرت قزاقستان و بارسلونا اسپانیا مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

مهم‌ترین اتفاق برای فوتسال دوستان ایرانی در دیدارهای فوتسال لیگ قهرمانان اروپا، حضور حسین طیبی در تیم غیرت قزاقستان و رودررو شدن با ستاره‌های بارسلونا است و می‌تواند به حساسیت‌های این مسابقه اضافه کند.

 

طیبی در سال ۲۰۱۷ به همراه غیرت قزاقستان تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پیش رفت، اما با شکست برابر اینتر مویستار اسپانیا در صعود به فینال ناکام ماند ولی در دیدار رده‌بندی مقابل گازپروم روسیه به برتری رسید تا عنوان سومی این رقابت‌ها را در کارنامه داشته باشد.

 

1400874

 

غیرت که در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیده، این بار هم امیدوار است بخاطر بهره‌مندی از امتیاز میزبانی در ورزشگاه آلماتی آرنا، بارسلونا را شکست دهد و بعد از چهار سال دوباره به فینال این مسابقات راه پیدا کند، اما در دیدار امشب ستاره ایرانی تیم قزاقستانی با سلامت کامل حضور نخواهد داشت.

 

طیبی سه هفته قبل در جریان تمرین غیرت به طور جدی آسیب دید و دست راست او دچار شکستگی شد، اما این فوتسالیست ایرانی از تمرین روز گذشته تیمش و با وجود نظر مخالف پزشکان، آتل دست خود را باز کرده تا آماده دیدار حساس امشب تیمش برابر بارسلونا شود؛ مسابقه‌ای که ممکن است دیگر برای این بازیکن ملی پوش تکرار نشود و او سعی کرده هرطور شده خود را به این بازی مهم برساند.

 

او که طی دو فصل اخیر عنوان آقای گلی لیگ برتر قزاقستان را هم به دست آورده، امشب برابر بارسلونا به میدان خواهد رفت ولی درصورت برخورد دوباره از ناحیه دست، بدون تردید نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و مدت دوری او از میادین طولانی‌تر از قبل خواهد شد.

 

گفتنی است، دیدارهای رده بندی و فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹ ، دو روز دیگر(یکشنبه) در ورزشگاه آلماتی آرنا قزاقستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها