کد خبر : 1607358 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 11:24 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

سان: بارسلونایی شدن راشفورد با 100 میلیون پوند

روزنامه انگلیسی سان مدعی شد بارسلونا مطمئن است که می‌تواند در تابستان پیش رو مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد را با قراردادی 100 میلیون پوندی به نوکمپ منتقل کند.

سان: بارسلونایی شدن راشفورد با 100 میلیون پوند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه سان مدعی شد باشگاه بارسلونا مطمئن است در تابستان پیش رو می‌تواند با باشگاه منچستریونایتد بر سر انتقال مارکوس راشفورد، مهاجم این تیم به توافق رسیده و او را با پرداخت 100 میلیون پوند به نوکمپ منتقل کند.

 

1400887

 

در پایان فصل از قرارداد راشفورد با منچستریونایتد یک سال دیگر باقی خواهد ماند. از سوی دیگر منچستریونایتد قصد دارد با افزایش دستمزد هفتگی راشفورد به 300هزار پوند در هفته او را در این تیم ماندگار کرده و قرارداد جدیدی تا پایان سال 2024 با این مهاجم جوان منعقد کند.

 

سان می‌گوید نتایج ضعیف یونایتد در هفته‌های اخیر و درگیری‌های داخلی در این باشگاه باعث شده باشگاه‌های دیگر و به خصوص بارسلونا به جذب راشفورد امیدوار شوند. راشفورد در روزهای اخیر از تایید مذاکره خود با منچستریونایتد خودداری کرده و به ادعای سان، غول کاتالان قصد دارد از این فرصت حداکثر استفاده را برده و با راشفورد وارد مذاکره شود.

 

1400885

 

مارکوس راشفورد بعد از شکست اخیر منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی با نتیجه 2-0 از عملکرد تیمش انتقاد کرده و گفته بود:" ما امروز مثل منچستریونایتد بازی نکردیم. این درست نیست. حداقل چیزی که از یک فوتبالیست در چنین سطحی انتظار می‌رود این است که با تمام قوا تلاش کند. هر فوتبالیستی این را به هواداران، به خودش و به باشگاهش مدیون است".

 

 

دیدگاه‌ها